Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabatkode amino

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

For at få vores emballage til en god pris, køber vi stort hjem. Det tør vi godt, for vi skal jo nok få det brugt Big Smile. Men det er kun et meget lille udvalg vi køber hjem af, da dette fungerer til det meste af det vi sender.

Så var det vi tænkte, jamen det kan jo være vi kan sælge lidt af det til andre. Blandt andet har vi købt nogle forsendelses poser direkte hos leverandøren som vi kan sælge af ret billigt.

På vores shop har vi oprettet en kode "amino" som giver alle amino brugere 10 procent. Dette gælder frem til den 24 december.

Vi modtager gerne kritik af siden. Endvidere hører vi gerne fra nogle amino grossister af emballage, som eventuelt kan tilbyde os et eller andet billigere end det vi køber ind i dag. Blandt andet er vi ret interesseret i plastik kasser til små pluk på lageret.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 10. May 08
Skrevet kl. 18:20

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 19:23

Fin idé! Jeg tænkte på om man ikke kunne lave sådan en sektion der hed "Amino rabatter" hvor man kan ligge sine tilbud ind til andre amino brugere. På den måde er det nemt for alle at se hvilke (flere) fordele der ved at være på Amino Smile

Tilmeldt 10. May 08
Skrevet kl. 13:08

Hej Kent

Jeg tror også det er det som er tanken med denne debat gruppe "Jeg har et godt tilbud til dig". Big Smile

Men du har ret I at man måske kunne oprette et site, hvor man kan søge på en vare eller ydelse man har brug for, og så se om dette bliver tilbudt af andre aminoer' og om der eventuelt ydes rabat hvis man er Amino. En lidt mere struktureret rabat oversigt......

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 13:16

Jeg har indtryk af at "Jeg har et godt tilbud til dig" er tråde hvor vi gerne vil sælge diverse varer.

En kategori hvor der KUN er folk der tilbyder en reel Amino-rabat er en god idé. Smile

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 13:30

Nu havde jeg ikke lige tænkt over at det var i  "Jeg har et godt tilbud til dig" gruppen(så giver det jo lidt mere mening Smile), men stadig kunne det være godt med en liste med firmanavn og procenter, f.eks

Hansens møbelhus 10%

Åses tekstforfatning 15%

Allans webshop 20%

Osv.

Så vil det være lidt nemmere at overskue. Jeg er medlem af FDM, og vi får hvert år sådan et hæftet fyldt med rabatter der er listet op. Det er en god og nem måde at se de fordele man har. At lave den på Amino, skulle vel kunne klares i et snuptag Big Smile

Tilmeldt 10. May 08
Skrevet kl. 12:11

Hej Aminos

Vi har haft god vækst i salget på vores shop med emballage. Og jer er ikke i tvivl om at nogen af de handlende har været aminoer. Men ikke en eneste har brugt amino rabat koden. Godt nok er det ikke meget rabat vi har at give af... Men alligevel Big Smile

Vi prøver derfor igen. Rabat koden er "amino" og den giver 10 procent rabat, gældende frem til 15. februar.. Tjeck især vores forsendelses poser, som nok ikke findes billigere andre steder (Ellers hører vi gerne om det).

Se mere på http://www.pickandpack.dk/shop/index.php

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)