Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

korrekturlæser søges

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maibritt,

Jeg søger nogle ekstra timer som korrekturlæser. Har du fået besat opgaven.
Jeg har mange års erfaring fra erhvervslivet.

Er opgaven færdiggjort, kan du altid vende tilbage en anden gang.

Mvh.

Hanne

Tilmeldt 2. Jan 10
Skrevet kl. 13:09

Hej,

Da det er lidt tid siden du har søgt, går jeg ud fra du har fundet en til opgaven, men ellers er jeg interesseret.

Jeg er uddannet cand. mag. i dansk sprog og kommunikation og har erfaring med korrekturlæsning, både grammatisk og indholdsmæssig. Jeg kan også transskribere.

Vh. Ida Søeborg

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 111
Fra  Focus2web Skrevet kl. 13:28

Hej  Ida

Tak for din henvendelse ,men jeg har fundet en til opgaven Smile

Godt nytår

Fra Taastrup
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 00:54

Hej Maibirtt

Først nu ser jeg dit opslag. Men skulle det stadig være relevant, er du meget velkommen til at kontakte mig.
Jeg har et  motto, der hedder: "Korrektur, der dur. Godt ord igen".

Jeg arbejder hurtigt og effektivt og til en fornuftig pris. Referencer: Bl.a. Post Danmark og Mærsk.

Med venlig hilsen

Fif Beck

Fif Beck

Tilmeldt 29. Mar 10
Skrevet kl. 21:19

Hej Maibritt Nielsen,

Jeg hedder Malene Persson, og jeg søger et fritidsjob som korrektur-/kommatur-læser, da jeg har et par smårejser, jeg gerne vil tjene lidt ekstra til. Jeg faldt tilfældigt over din annonce, og skal blot høre om du stadig mangler en korrekturlæser sådan i al almindelighed, da jeg regner med at kundeopgaven fra sidste år forlængst er overstået.

Jeg er oprindeligt uddannet boghandler, er bachelor i Engelsk, og arbejder til daglig som superbruger og skadebehandler i et forsikringsselskab, hvor jeg bl.a. står for udformningen af alle vores standardbreve og ditto-afsnit.

Såfremt du stadig er interesseret, er du meget velkommen til at kontakte mig enten på mail på adressen: mrspdk@yahoo.co.uk eller telefonisk på 38 28 21 69.

Med venlig hilsen

Malene Persson

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:31

Er uddannet dansklærer og arbejder i udskolingen. Jeg har derfor rettet mange stile, diktater og læsetest. Desuden har jeg rettet bacheloropgaver.

send en mail, hvis du har lyst: minihey@hotmail.com

vh.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)