Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ved nogen det ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil på min facebook fans side sund-smuk gerne oploade et "før og efter billede" - MEN jeg har lagt billederne over i et word dokument, for at de kunne ligge ved siden af hinanden, og for at skrive noget tekst under - men KAN man oploade et word dokument, så det kan ses på FB - eller findes der noget andet jeg skal gøre med de 2 fotos (et andet program eller lign.) - så jeg kan oploade dem på FB ?

Håber at får hjælp fra en af jer ?

Tak

Lillian

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 21:12

Du skal samle de to billeder til ét billede, det kan du ikke gøre med Word.

Hvis du ikke ved, hvordan du gør det i et grafikprogram, eller ikke lige har ét, så kan jeg hurtigt sætte dem sammen for dig.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 21:33

Du kan godt samle billeder i word til et billede!

Lillian: har du Microsoft Office Picture Manager?

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 22:13

Nå, men hvis du har Microsoft Office Picture Manager og Word 2003, så ville jeg gøre følgende:

Først i word:
Sørg for at du har tegnings- og billedværktøjslinjerne åbne (Vis, Værktøjslinjer)

Klik på billede 1, hvis der er sorte "håndtag" klikker du på ikonet "tekstombrydning" i billedværktøjslinjen (der er en lille hund på ikonet) vælg "igennem". (gør det samme med billede 2)

Herefter klikker du på det ene billede, hold ctrl nede og klik på det andet billede. Klik nu på "tegn" i tegningsværktøjslinjen og vælg gruppér.

Kopier billedet og åben Microsoft Office Picture Manager. Vælg sæt ind - giv det et andet navn og gå på facebook og upload.

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 22:24

Bravo, Beck, det var kreativt fundet på!

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)