hej alle:) Jeg står og har en drøm om at starte en lille tøjbutik. men hvordan? Tøjbutikken skal handele med drenge/herre modetøj, formålet med butikken er at priserne skal trykkes så langt ned som overhovdt muligt, så man på den måde kan være anderledes end f.eks jack and jones. Dog kommer tøj'et til at være meget af det de også har. Men hvordan kommer jeg så igang. Hvad skal jeg gøre.? her tænker jeg på hvordan kommer man i kontakt med producenter af tøj. er det bare at gå ind på bestsellers side og kontakte dem eller? er der nogle som har en plan de selv er gået udfra som de kunne give videre. her tænker jeg også på hvordan man starter og lige for lånt de pnege man nu skal. Håber der er nogle der kan hjælpe så som I kan forstå søger jeg alt den hjælp jeg kan få. det eneste der er på plads er min vision med butikken.´ MVH Andreas |
Tja.. -det afhænger jo lidt af hvor langt du er med dit projekt. Er du kun lige gået i gang, kan det være at det er en idé at kontakte dit lokale væksthus, her vil jeg tro at du kan finde den mest basale hjælp til hvordan du kommer i gang. Har du ikke lavet en forretningsplan kan du tage et kig på startvaekst.dk. Under forretningsplan kan du finde et eksempel på en forretningsplan der allerede er skrevet, måske kan den hjælpe dig til at komme i gang, om du så rent faktisk laver en forretningsplan er jo en smagssag. Men skal du ud og låne kapital tror jeg ikke du kommer langt uden forretningsplan og budgetter. Måske har du et mere konkret spørgsmål.