Personligt synes jeg at SKATkun skulle åbent mellem jul & nytår, og lade os passe vores arbejde resten af året uden kedelige møder, beskyldninger, kontroller, kontrol af kontrollerne og extra kontroller af kontrollen af kontrollerne.
Forvirret? Det bliver man som regel når SKAT er involveret
Ekspeditionstiderne er lange på visse områder, og "puklen" bliver dermed ikke mindre.
Bemærk at det er for telefoniske henvendelser og personlig fremmøde SKAT holder lukket. Der er jo ikke tale om SKAT er lukket ned. Der vil såment være folk på arbejde mellem jul og nytår - og mon ikke man kan unde dem lidt arbejdsro for telefoner, ligesom det nok er de færreste der møder personligt op hos SKAT mellem jul og nytår.
Ekspeditionstiderne er lange på visse områder, og "puklen" bliver dermed ikke mindre.
Bemærk at det er for telefoniske henvendelser og personlig fremmøde SKAT holder lukket. Der er jo ikke tale om SKAT er lukket ned. Der vil såment være folk på arbejde mellem jul og nytår - og mon ikke man kan unde dem lidt arbejdsro for telefoner, ligesom det nok er de færreste der møder personligt op hos SKAT mellem jul og nytår.
Henrik
Jeg tror Peter planlægger at holde jul og nytår hos SKAT
De holder jo kun åbent på halv tid i resten af året (kl. 10:00 - 14:00), så hvorfor kan de ikke lige så godt holde hele december fri, når de nu er i gang?
Ja jeg må indrømme at jeg ikke kan se problemet. Man kan jo også vende den om og spørge om det er rimeligt at medarbejdere tvinges til at holde ferie mellem jul og nytår. De fleste vil så kunne tage på arbejde men nogle vil være afskåret herfra hvis deres arbejde ikke er selvstændigt nok (eks. kundepersonale m.v.).
Man kan jo også vende den om og spørge om det er rimeligt at medarbejdere tvinges til at holde ferie mellem jul og nytår.
Det gælder jo i alle brancher at man risikerer at blive sendt på tvungen ferie.....
Måske skulle man overveje at vælge et revisorkontor der er så stort, at man altid kan få rådgivning. for det er da helt urimeligt at en en revisor lige har tænkt sig at holde fri når jeg har et spørgsmål......