Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har Copyright?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle,

Der har sikkert været en tråd, der ligner, men jeg har ikke lige overblik over det, så jeg prøver med en ny.

Min moster har et firma, som har en hjemmeside.. eller havde.. For fyren, der der lavede siden er gået konkurs. Og det er webhotellet han benyttede også. Derfor står hun nu med et domæne, som hun ikke kan bruge.

Den føromtalte fyr har imidlertid startet sit eget. Han har hjemmesidens koder og materialer liggende.

Er det ham der ejer det, eller kan vi gøre krav på siden og selv finde et webhotel?

Mvh

Martin

Martin Hansen Multimediedesigner www.mmd-stevehansen.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

mmd-stevehansen:

Hey alle,

Der har sikkert været en tråd, der ligner, men jeg har ikke lige overblik over det, så jeg prøver med en ny.

Min moster har et firma, som har en hjemmeside.. eller havde.. For fyren, der der lavede siden er gået konkurs. Og det er webhotellet han benyttede også. Derfor står hun nu med et domæne, som hun ikke kan bruge.

Den føromtalte fyr har imidlertid startet sit eget. Han har hjemmesidens koder og materialer liggende.

Er det ham der ejer det, eller kan vi gøre krav på siden og selv finde et webhotel?

Mvh

Martin

Det kommer an på hvordan kontrakten er skrevet - om han ejer koderne eller din moster gør.

Men hvis du spørger ham pænt, så er jeg da næsten sikker på at han vil udleverer dem.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)