Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Softwareprogram

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal bruge et program som kan scanne forskellige hjemmesider som man sætter det til og så scanner det orderne på den pågældende hjemmeside..

Det skal også kunne noget mere, men deri ligger ideen og vil ikke ud med den her.. Ideen findes dog i USA, så programmet findes også!

Nogen der ved hvilket firma der måske kan lave sådan et program må gerne skrive herinde..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:15

Er det et program der skal vidresælges eller noget software der skal ligge på en server? Du må meget gerne sende nogle flere informationer på remy@680.dk så kan vi måske hjælpe dig.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 10:51

Håber andre måske kan hjælpe mig? Remy kunne desværre ikke hjælpe med opgaven..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:55

KennM:
Nogen der ved hvilket firma der måske kan lave sådan et program må gerne skrive herinde..

Jeg er ret sikker du skal komme med flere info før du får nogle svare det er ret uklart hvad du søger, kan du lufte lidt om i hvilken forbindelse det skal bruges ?

/allan

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 11:04

Hej

Prøv at søg på" rapid share " file search der er næsten alt .

vh preben

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 11:22

Allan Hansen:

Jeg er ret sikker du skal komme med flere info før du får nogle svare det er ret uklart hvad du søger, kan du lufte lidt om i hvilken forbindelse det skal bruges ?

/allan

Det er et system som skal kunne scanne forskellige hjemmesider, såsom tv2.dk og når den finder et ord som fx fodbold, så laver den ordet til et hyberlink! Systemet skal selvfølgelig kun scanne de hjemmesider som jeg har aftaler med om at gøre det..

Håber det hjalp lidt, er lidt forsigtig med at skrive det hele.. Men kan sige at programmet er opfundet i USA, men firmaet bag det er ikke særlig samarbejdsvillige :)

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:32

Hej Kenn,

Send en mail til mig med lidt flere detaljer, måske vi kan lave sådan et program for dig.

Forsat god weekend

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)