Hej Amino, Ja dette er nemlig en "besked" rettet lidt mod amino-bagmændende, som har forgyldt os med dette dejlige forum ;) men skam også jer andre Aminoer hvis stemmer jeg gerne vil høre. PT. leger jeg lidt med tanken om at udvide til en Amino + profil, men så faldt jeg over deres tilsyneladende fine tilbud. E-pusher i version 2.0 (trykt), "gavekort" til Green Business House", special kapitel fra Thomas Rosenstand osv. Alt sammen meget lækkert til 990kr. Men hvorfor er der kun én tilbudspakke? Jeg ved godt at der sikkert ligger en masse administrativt bag - men jeg vil da hellere købe en tilbudspakke som er specielt målrettet mod mig, end at få en med en masse ting som jeg ikke "nødvendigvis" har brug for. Så jeg tænker - kunne I ikke strikke nogle andre pakker sammen? F.eks. en 2. valgmulighed hvor man i stedet for den trykte version af e-pusher fik den elektroniske og så kostede hele herligheden 1900? Eller en 3. hvor man fik hele SEO-Lex i stedet for kun et enkelt special kapitel? Eller endnu bedre - muligheden for selv at sammensætte en pakke?
Jeg vil da mene at der er et potentiale i at lave en tilbudspakke, hvor folk selv kan vælge hvor meget de vil have med - og til hvilke ekstra-omkostninger. (Husk at inkludere de potentielle "affiliate" indtægter fra de forskellige ekstraservices, som Amino burde kunne opkræve)
Hvad siger I - Vil dette være en mulighed for Amino +?
Mvh. Janus |
Jep, når vi får 10 nye ansatte, så vil vi overveje det :-)
Læs: Vi har ikke ressourcerne.
Men tak for ideen!
Dbh Martin