Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på foliebogstaver til glasdør ønskes

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 12. Aug 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Længden er jo forskellig alt efter hvilke navne og titler, jeg skal bruge, men 30-35 cm er de vel.

Men der er altså ikke tale om en streamer! Det er enkeltbogstaver sat op på en folie, som man så trækker af. På glasset sidder KUN bogstaver tilbage.

gode hilsener

Ida

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ida Theen:

Men der er altså ikke tale om en streamer! Det er enkeltbogstaver sat op på en folie, som man så trækker af. På glasset sidder KUN bogstaver tilbage.

gode hilsener

Ida

Hej Ida.

Mit bud er på netop udskårne folietekster, hvor baggrunden udgøres af glasset (eller hvilket emne du måtte montere teksten på)

Prisen er ikke afhængig af tekstens længde, hvis det blot er et navn der skal stå. Jeg synes det er lettere for dig at have en fast pris pr. navn istedet for at betale for hvert bogstav.

René

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Ja det er udskåret foliebogstaver (dem laver jeg skam også so streamer) og hvis du nævner længden er 30 - 35 cm kan prisen holde sig til 30 kr plus forsendelsen, uanset om du vil have 20 forskellige navne eller 20 ens i den hvide farve og med den øsnekde højde( prisen er beregnet ud fra min rulle størrelse) derfor forskellen i den brede pris og den korte pris !

MvH

Kenn Bo

PS: Hjemmeside bruger jeg ikke mange penge på - så derfor kan jeg holde prisen billig!

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)