Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento ekspert søges

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

@Rasmus nu skrev jeg jo et blog indlæg http://helpansafety.dk/flatfjerner.html om blandt andet det at sende SMS'er ud til kunderne. Både på produkter, men skam også selve handlen. Har du kendskab til udviklere der har arbejdet med dette?

Jeg var for en del år siden udvikler på en applikation der skulle sende diverse sms'er ud når et givent event indtræf (det var noget e-learning sjov), men har ikke rigtigt arbejdet med det siden.

Som udgangspunkt behøver det dog ikke at være særligt svært, i hvert fald ikke den del der kontakter en såkaldt sms gateway og sender sms'en. Til gengæld kan det jo så kræve lidt kode at lave systemet der sender den på bestemte tidspunkter.

Nu ved jeg jo at du får lavet en Magento shop, så det ville være oplagt at få lave et slags skeduleringsmodul til dette. Magento arbejder i forvejen med opgaver der køres i baggrunden som så også kunne sende sms'erne ud.

Jeg ved ikke hvor langt du er i planerne, men det kune jo være en slags kalender hvor du manuelt oprettede en "reminder" efter X dage/måneder osv og så et telefonnummer. Du kunne også gå hele vejen og integrere det med produkterne, men det kunne godt tage lidt tid.

Det er dog ikke trivielt at lave Magento "extensions", fx er det ikke de samme udviklere som sætter vores shops op, som også bruges til fx. den Magento -> e-conomic integration vi har lavet.

By the way... jeg læste dit oprindelige link som "fnatfjerner" og tænkte... "kan man få et værktøj til det?!!" Smile

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)