Hvor mener i at arbejdes kraften burde kommer fra, jeg mener selv at den burde være dansk/ eller folk der bor i Danmark, grundet at vi gerne skulle beholde den velfærdsstat vi har i dag.
jeg vil også lige sige at jeg ikke er ude på at ramme nogle mennesker med den har debat eller starte en diskussion bare en rolig debat om arbejdes kraften i Danmark
Jeg selv er to-delt. På den ene side kan jeg godt forstå, at den arbejdskraft som vi skal bruge, skal findes i Danmark - specielt i disse tider, for at holde gang i vores økonomi, så vi kan komme på den anden side.
.. Med det sagt, så er jeg på den anden side også fast besluttet på at lade kvalifikationer og dygtighed tale for sig selv - så hvis jeg som privat person skulle bruge noget arbejdskraft, så var det dette jeg ville tænke på: Hvor dygtige de var og hvordan du udførte det ønskede arbejde, samt kommunikationen omkring mine ønsker til det - også ville det være fløjtende ligemeget om de kom fra polen, tyskland eller tyrket. Er folk dygtige, må de gerne arbejde for mig.
Lad kvalifikationerne tale for sig selv.
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.