Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker at skifte webudbyder uden at miste min hjemmside!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det er jeg ikke interesseret i da jeg har betalt 15.000.- for det jeg har.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:31

Nickolei Johansen:

Hej det er jeg ikke interesseret i da jeg har betalt 15.000.- for det jeg har.

Det er jeg da ked af at høre ... så er du ihvertfald blevet taget godt og grundigt bagi ...

Men den gode nyhed er så at hvis du har betalt så meget for sitet, så er det rimelig sikkert at du også har fået ophavsretten med i købet. Evt. kan du hive fat i Nicolai som skrev tidligere i tråden og få ham til at hjælpe dig med det hele, han har mine anbefalinger herfra :) Han kan sikkert også hjælpe dig med at finde ud af det med ophavsretten helt præcist.

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 19:39

Jeg skrev til firmaet idag at jeg ville opsige samarbejdet grundet alle problemerne.

Da jeg kom hjem fra job var hjemmesiden nedlagt, min mail funger ikke osv.

Så nu kan mine kunder ikke finde mig eller komme i kontakt med mig.

Så jeg søger en hurtigt løsning til god pris.

Hjemmesidefirmaet hedder weboteket!!!

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 20:02

Hej Nickolei,

Har du fået klarlagt hvorvidt du må tage designet med over til din næste udbyder? Såfremt det skal gøres hurtigt, skal du og din nye udbyder have adgang til din hjemmeside igen, så indhold, tekst, m.m. hurtigt kan genskabes. Altså må de åbne op for hjemmesiden - eventuelt på en anden urladresse. 

Jeg har tidligere kommet med et tilbud - det er stadig aktuelt, og du er velkommen til at kontakte mig, såfremt det skulle være af interesse.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:32

Nickolei Johansen:

Jeg skrev til firmaet idag at jeg ville opsige samarbejdet grundet alle problemerne.

Hjemmesidefirmaet hedder weboteket!!!

Du kan vælge en lokal webhotel udbyder :-) Megahost har hovedkvarter i Haslev.. Du kan kontakte mig henrik@megahost.dk eller adde mig på msn jujani@mail.dk , hvis vi skal flyttet dit domæne hurtigt

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 00:35

Hej Henrik,

Hvis du tog dig tid til at læse alle indlæg, ville du erfare at Nickolei ikke er ude efter et nyt webhotel, men en samarbejdspartner til at køre hans hjemmeside videre og dermed også stå for udvikling og drift. 

Fra Årslev
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Fra  ecore Skrevet kl. 01:02

Hej Nickolei

Du bedste du kan gøre er at vælge et CMS du kan tage med dig hvis du skulle få problemer med hosting igen. Alt for mange kommer i klemme når de bygger en løsning et leverandør-specifikt CMS - opsiger man samarbejdet, ja så skal man starte forfra...

Min anbefaling er CMS'et umbraco - et dansk udviklet open source CMS... Bedre CMS fås ikke! Og jeg kan naturligvis lavet dit website i umbraco. Med hosting hos mig, får du adgang til et kontrolpanel, hvor du til enhver tid kan downloade en backup af både website og database som en zip-fil. Det kan med minimale konfigurations-ændringer flyttes til et andet webhotel på 15 minutter... på den måde er du ikke bundet til mig hvis du af en eller anden årsag ville afbryde samarbejdet?!

Mvh

Ulrich Wagner Gade Ebsen
ecore

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:12

UlrichEbsen:
Min anbefaling er CMS'et umbraco

Det samme anbefaler jeg.

UlrichEbsen:
Bedre CMS fås ikke!

Det kommer nu an på hvordan det skal bruges ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:15

Nickolei Johansen:

Så nu kan mine kunder ikke finde mig eller komme i kontakt med mig.

Hmm..... hvad med opsigelsesperiode? Er der ikke sådan noget?

Dit domæne kan flyttes på max 24 timer og din mail kan være oppe i samme tidsrum.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 21:46

Tusind tak for jeres råd og mails, jeg har dog fundet en løsning ;-)

God jul og godt nytår.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)