Debatterne her på Amino, samt en række af de opgaver jeg stilles overfor i det daglige viser klart at en stor procentdel af de, der af den ene eller anden grund, tager springet ud som selvstændig foretager det ene fejlskøn efter det andet. Ja selv de der via diverse vækst foranstaltninger har fået tildelt støtte til rådgivning via revisor og andre i form af starthjælp foretager fejlskøn, der er fatale for deres virke. Ikke dermed sagt at der er noget galt med revisorer eller andre, men de har nok at gøre med det der er deres specialle. For mig at se ville en stor del af disse fejlskøn og fejlfortolkninger kunne være undgået, såfremt der til disse virksomheder havde været tilknyttet en fortrolig rådgiver, som man som ejer kunne kontakte angående stor og småt. Nu vil en eller anden så sige jamen det er jo derfor Amino er her og ganske rigtigt, initiativet er supper godt, men. En del af de debatter jeg nu har fulgt igennem et stykke tid viser at de problemstillinger, der tages op ikke kan løses ved spredte skud, men er i deres natur komplekse og kræver en dybere kendskab til den konkrete virksomhed end debatten giver mulighed for. Da det at anvende eksterne rådgivere løbende er og opfattes som en bekostelig affære, har jeg følgende tilbud til jer aminoer og især til dem der befinder sig i Jylland ”Få tilknyttet en mentor til jeres virksomhed via en partnerskabsaftale” og få en ny vinkel på din virksomhed med gennemgribende og løbende indblik i din virksomheds strategi og udvikling til en fast pris pr. mdr. fra kr. 1000,- til kr. 5000,- afhængig af dit behov, du kan se mere på www.sag-partners.dk . Og skulle nogen nu forledes til at mene at det er penge ud af vinduet kan jeg oplyse, at der kommer flere penge den anden vej i form af besparelser. Mange af de negative situationer som kan ses via debatten her på amino vil kunne undgås såfremt den onde ånd eller gode fe havde været med i disse virksomheder. Med venlig hilsen |
Du har brug for en ond ånd eller en god fe eller måske bare en mentor!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)