Jeg går for tiden og leger med et projekt omkring salg af brugt edb - online! Jeg er kommet dertil, hvor jeg godt kunne bruge nogle inputs til at finde på et navn. Det er naturligvis et must, at navnet er ledigt på .dk-domænet. I første omgang vil jeg ikke interessere mig så meget for udlandet - det kan vidst ikke betale sig på det grundlag jeg har :) Der findes flere forskellige firmaer på nettet, der gerne vil sælge brugt edb. Jeg vil forsøge mig med at sælge enkelte edb-dele; primært henvendt til den midaldrende mand, der kan lege en smule med computere, men som også har et fornuftigt forhold til penge, og som derfor kan se, at det er billigere at købe det brugt ![]() Brug for flere informationer? Spørg. Ellers: Hellere et forslag for meget end et forslag for lidt! |
... og du spørger nu, hvad bixen skal hedde?
Den skal selvfølgelig hedde:
Datahuggeren
EDBhuggeren
Datadele
Brugtedb
datagenbrug
edbgenbrug
computergenbrug
Datastumper
EDBstumper
Hardwarestumper
Hardwarehuggeren
Hardwareophug
Chippusheren
PCkirkegården
eller noget der ligner.
Du tager et bilkoncept - autoophuggeren - og gør det til et hardwarekoncept. Derfor skal du genbruge de ord, vi kender fra bilkonceptet.
Måske tilføjet ordet Jysk.
Jysk PCophug - det lyder som et sted, hvor man kan få lov at prutte om priserne uden at noegen siger "føj".
Tjek selv domænenavne.
mvh Hans