2 meget travle og sjove uger er netop overstået hos www.italianbags.dk
Det startede sådan her: Mød os i AVANTI udgivet af Fiat/Alfa Romeo - se artikel side 34 & 35 her Jeg blev så glad for denne flotte PR, at jeg vovede at foreligge min idé for FIAT og ALFA ROMEO / FIAT GROUP DENMARK om, at jeg vildt godt kunne tænke mig at få lov at lave en foto session med vores Italienske Tasker, nogle modeller og en ALFA ROMEO MiTo... Endnu mere glad og overrasket blev jeg, da jeg blev ringet op fra FIAT og ALFA ROMEO, at jeg kunne afhente en ALFA ROMEO MiTo 1.4 TB DISTINCTIVE hos dem...og bruge en uge på at få lavet den foto session, som jeg drømte om... Modellerne stod klar, fotografen manglede jeg... Men IGEN...HURRA for AMINO...for her var fotograf Johnnie Gjedved www.johnnie.dk meget hurtig til at kontakte mig på den S O S tråd, som jeg havde lagt herind... Johnnie er måske bedre kendt herinde som brugeren Blade...
I dag fik vi så den endelige godkendelse og frigivelse af de 15 fotos, som det blev til...og som jeg så gerne vil dele med AMINO...så I kan se, hvad vi har rundt lavet :) Det er ikke dårligt at: 1. arbejde med det, som man brænder for 2. få sin drøm opfyldt 3. få lov at arbejde sammen med så dygtig en fotograf og behageligt et menneske, som Johnnie Tak for kampen, Johnnie! :)
Med til historien hører også, at vi fik tilladelse til at fotografere ved Trelleborg Vikingeborg...man kunne fristes til at sige: The Past...and the Future ;) Men døm selv :)
|