Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

online shop hvordan

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan - som også tidligere nævnt - lave det i Joomla. Joomla er et gratis CMS og dertil kan du installere et gratis komponent - Virtuemart - der omdanner dit website til en webshop. Regn dog ikke med, at det kan laves på en aften. Der kræves som oftest mange tilpasninger til både virtuemart og Joomla førend du bliver tilfreds.

En anden løsning er Magento eller OScommerce. Begge er opensource og gratis løsninger. Førstnævnte, Magento, skulle eftersigende være et bedre produkt end Oscommerce. 

Held og lykke med det.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 19:26

tak rasmus! :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:52

omar:

det var mange salgs tilbud men det er jeg ikke interesseret i. det som jeg gerne vil eller efterspørger er noget dreamwaever relateret stof.

er der nogen som kan hjælpe mig mht mit spørgsmål?

Fair nok, men nu skrev jeg også: 

"men når du spørger som du, ville jeg nok undersøge mulighederne lidt bedre. Man laver ikke lige en webshop i dreamweaver. Ud over dette har Wupti nok hældt millioner i deres shop løsning (fordi de har millioner til at gøre godt med), så der er nok forskel på dit og deres ambitionsniveau."

Dreamweaver er bare en avanceret "html editor" og med mindre du kender noget til koder er det ikke noget du kan lave selv. Det er det jeg mener med at "når du spørger som du gør". Hvis du vidste lidt mere om det, havde du spurgt mere i retning af teknologi/platform (fx. php vs. .net vs ruby on rails etc), og ikke kun spurgt til et værktøj der højst ville kunne give dig en meget simpel hjemmeside.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)