Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har billige fly billetter til Rom

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for billetter til Rom, løbende til besigtigelsesrejer til vore Italienske huse. Jeg har brug for en leverandør, som kan levere de rigtige priser hele året og på det prisniveau, som vore kunder, selv kan søge sig frem til.

Er der nogen herinde på Amino, som har fingrene nede i fly branchen ?

De bedste hilsener

Finn

Fra Risskov
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 13:30

Prøv Momondo.com

Der har jeg ofte fundet billige billetter sydpå.

Salgskonsulent hos Systemfrugt A/S

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:33

Det billigste er efterhånden selv at lade folk booke via lavprisflyselskaberne.

Henrik

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:18

Hej Anders og Henrik

Tak for jeres svar.

Det jeg har brug for, er at have en fastprisaftale til lavpris, hele året. Så jeg har en fast pris at kunne give til vore besøgende hele året.

Jeg er enig med jer i at momondo er ok og at lavprisselskaberne har de bedste priser. Men priserne svinger voldsomt i forhold til høj og lavsæson, det er ikke ualmindeligt med faktor 5 til forskel.

Så hvis jeg siger til en kunde, at en retur for tiden koster 500 og kunden først kommer til juni og skal betale 2500, så har jeg balladen.

Ud fra de nævnte tal, har jeg brug for en leverandør, som kunne tilbyde billetterne til f.eks. 1000 kr hele året, i både høj og lavsæsson.

Mit problem er at jeg ikke tør binde mig til at aftage min. 100 billetter, for så er der muligheder for at handle.

Så håber at finde en indenfor branchen, som kan knække mit behov.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:32

Finn Pedersen:

Ud fra de nævnte tal, har jeg brug for en leverandør, som kunne tilbyde billetterne til f.eks. 1000 kr hele året, i både høj og lavsæsson.

Tvivler på du finder nogen, som kan lave en standard pris, med mindre du laver en business aftale med en af flyselskaberne.

Der er jo en ret logisk forklaring på de store prisudsving, og du kan selv i højsæsonen få billige billetter bare de bestilles i god tid.

Så enten skal du prøve at kontakte et af flyselskaberne, eller os måske sige til dine rejsende, at prisen tur/retur kun gælder ved booking mindst xx antal mdr ud i fremtiden. På den måde kan du køre lidt supermarkeds stil, og tjene mere i vinterhalvåret, og tabet lidt i sommerhalvåret, og så satse på det går lige op ;D

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:33

Finn,

De rejser som jeg har organiseret til Italien fra København har alle været  med Sterling. Selv med forholdsvis store bestillinger har prisen altid været over hvad de rejsende kunne få billetten til ved køb på internettet.

Det næste er hvis du organiserer flybillet, overnatning mv. i forbindelse med dine besigtigelsesrejser kan du komme tæt på at være omfattet af Rejsegarantifondens bestemmelser. Hvilket i sig selv kan tale for at lade folk  komme til dig.

Henrik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)