Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have lavet webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi er et par iværksættere, som vil starte en, på nuværende tidspunkt, lille bibeskæftigelse op med internet handel.

Derfor er vi blevet anbefalet, at søge her på amino, efter nogen der kan lave en forholdsvis billig hjemmeside beregnet til webshop, måske er du studerende inden for multimedie verdenen og skal bruge noget til dit CV.

Vi skal altså have lavet en webshop men, som det er for mange der skal til at starte en lille virksomhed op, er økonomien til en sådan side, i starten, begrænset.

Det betyder at vi har et prisleje i omegnen af 4000 – 5000kr. til at gøre det for.

Vi har nogle ideer til layout samt ønskede funktioner og hvis du er interesseret i at vide mere kan du skrive til sannisimo at yahoo dot dk, så vil vi sende en beskrivelse af, hvad vi ønsker.

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 09:34

Hej,

Jeg har sendt dig en email. Har du modtaget?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:36

Hejsa

Vi kan tilbyde jer en køreklar professionel webshop til 9.995,-

Det er en anelse mere end de 4-5.000 men prisen inkluderer så også første års hosting og betalingsgateway (så I kan modtage fx dankort).

I er velkommen til at kontakte mig på rl SNABEL-A getashop.dk og høre mere om vores produkt, eller læse mere her: http://getashop.dk

Fra Køge
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:06

Hej med dig

Jeg står i samme situation som ovenstående Amino medlem.

Vil du smide mig en mail med lidt info omkring dine muligheder?

Nicky

bobak@webspeed.dk

Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:47

Ok! så er hjemmesiden ved at blive lavet, så forespørgslen er hermed lukket. Tak for alle henvendelserne.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)