Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmeld Dig www.outletguru.com affiliatprogram og tjen kassen

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan vel også prøve at lave regnestykket set fra Outletgurus side. Her skal følgende tages i betragtning:

- Hvor høj er avancen på produkterne, hvis den er lav kan det måske ikke betale sig at betale mere end 6-10%
- Kan det rent faktisk lade sig gøre at skaffe affilates med en en sats på 6-10% så er det ikke nødvendigt at sætte den højere
- Hvor mange flere affiliates kan man skaffe ved at sætte satsen højere
- Hvis man tjener godt salg ved en sats på 6-10%, er der overskud til at gøre andet for at skaffe affiliates end at hæve satsen

Ovenstående er bare nogle generelle betragtninger. Jeg er typen, der stadig kan komme til at møde på arbejde med blusen vendt på vrangen og to forskellige slags strømper - måske som en følge deraf har jeg aldrig kunnet tjene de store penge på at reklamere for tøj :-)

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 23:05
Kan vi ikke bare konkludere:

1) At affiliates, der har bare en smule forstand på at optimere indtjeningen på deres side, arbejder aktivt på at finde de mest attraktive aftaler.

2) At der er forskellige indtjeningsmuligheder i forskellige brancher. 

3) At punkt 1 gælder for alle brancher - uanset det i punkt 2 nævnte. Det ene punkt udelukker ikke det andet.

4) At der grundet punkt 1 kun er mindre affiliates tilovers til at gå i krig med de mindre attraktive affiliateaftaler. Enkelte undtagelser bekræfter reglen.

5) At Mikkel mener, at der findes andre og mere spændende aftaler end Outletgurus - også når man kun ser på tøjbranchen.

6) At semantik ikke kan bestride ovenstående fakta.

7) At semantik har en væsentlig betydning i forhold til bedømmelsen af, om én af jer har ret - eller om I begge har ret. Mit bud: I har begge ret.

Fra Bording
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:33

Jo, den konklusion lyder for en nybegynder til at være meget lige ud landevejen……………

Vældig givtigt debatforum det her!

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:36
Hey Heine Østergaard

Først vil jeg lige sige super website du har gang i der :-)

Men hvis du kunne have interesse i evt at samarbejde med lidt reklame gensidigt må du sige til. Eller hvis du vil køre en konkurrence osv.

har selv et website henvendt mod forbrugere i Danmark

Medlemstallet er 15.000+ og dagligt besøges siden af over 1200, så der har jeg lidt traffik også.

(p.s til alle:. Hvis jeg har overtrådt reglerne beklager jeg, er ny herinde )

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)