Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris forespørgsel på hjemmeside..

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra albertslund
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har en lille forespørgsel på hvad prisen er på en hjemmeside, som skal ha følgende :

et login system (til bruger)

godt med plads ( brugerne skal uploade nogen klip)

ja det er faktis det vigtigste =) .. også skal den være meget nem og gå til for brugerne og selvfølgelig nem at redigere : )   (jeg er nemlig rimelig ny til det) 

undskyld vis det er et dumt spørgsmål  ..

- Nichlas

Grin med på facebook i Grine Grotten Skype-Giggle

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:45

15.000 DKK.

Fra albertslund
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 21:51

Hej Casper, tak for det hurtige svar. Men kan det ikke gøres billigere ? 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 21:57

Jo... Det burde kunne gøres billigere hvis du kunne få en studerende eller en anden med en ikke så høj timepris til at sætte det op for dig... f.eks. i phpfusion

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:01

Jeg kan lave en flot hjemmeside til dig, i et brugervenligt og dansksproget CMS system så du selv kan redigere indholdet.

Du kan se pris og eksempler her: www.cmsolution.dk

Fra albertslund
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 22:05

Hej Emil

ja, burde det ikk ?. Som sagt har jeg ikke så meget forstand på diverse priser, men 15 kilo lyder altså som en ordenlig mundfuld..

Fra albertslund
Tilmeldt 6. Oct 09
Skrevet kl. 22:29

Hey CMSolution.

jeg hat sendt dig en mail.  

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 05:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nichlas

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 05:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Helt ærligt Indo Soft.

Nu er jeg rimelig ny herinde på Amino. Og har lagt mærke til at hvergang du svarer en omkring hjemmesider. Ja så kommer dit lange r..syge reklame indslag her. Hvis du (i) er ligeså talenløse til at finde på nye input til hjemmesider. Ja så forstår jeg godt du er rejst til Bali..Big Smile

Forny dig og lad os glæde os over du er en haj til at skrive. og er det en forkert opfattelse så nyd vejret og lad os slippe for dit copy paste her.

Kan se at flere andre har nævnt dette for digWink

kenn

ps. prøv at rette bunden til ligesom vi andre gør, og er det svært. så find en her på Amino der kan finde ud af det.Yes

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:12

Hej Nichlas

Du skrev mig rigtigt nok en mail, men den svar adresse du angav, virkede ikke. Kan du ikke sende mig en mail igen via www.cmsolution.dk?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)