Dato: 12-10-2006 16:36:54 Forfatter: MartinO Nej, Lasse jeg tænker på om man kan bytte trafik via www.partner-ads.dk ? ikke tradedoubler. :-)
Ahh.. Jeg troede, at dit spørgsmål (underforstået) gik på om henvisningen til Partner Ads var relevant i forhold til trådens oprindelige emne. Du kan ikke bytte trafik via Partner Ads. Det er en partnerordning.
www.danban.dk tilbyder bannerbytte, men jeg har ingen erfaring med dem (eller bannerbytte i det hele taget).
Jeg har kun tilføjet én side i øjeblikket. Men har prøvet at eksperimentere lidt med udformningen af bannerne, fordi jeg syntes resultatet fra alt for lavt. Så nu glæder jeg mig til at se effekten :-)
prøv evt adbanner.dk - modsat banner.dk har man en højere radio 3:2 (banner.dk 1:2) samt bestemmer du næsten 100% selv hvilke kategorier du vil vise på din side - og jo flere der vælger unikke kategorier at vise på sine sider jo højere klik rate på bannere i den give kategori.
Endvidre er der gratis banner visning/kliks til alle hver måned, så selv om man ikke optjener særlig meget får man alligevel markedsført sin side.