Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med banner.dk?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Nogle der har erfaring med banner.dk?

Kan man bruge det til noget? Man bestemmer jo ikke selv hvilke sider man bliver vist på, og der bliver kun trykket på 0,1 af de banner banner.dk viser!

Kom frisk!

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:54
ud fra hvordan deres hjemmeside ser ud. kan jeg ikke betegne dem som en ret seriøse. og det fremgår heller ikke hvor mange sider der er tilmeldt deres system.
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 20:29
Hmm.. Det var måske ikke liiige dem jeg ville overlade mine ting til :P hehe.
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 20:38

som sagt ville jeg nu heller ikke gøre det, men på den anden side er det de færreste som har 35.000 til tradedoubler

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 12:44
Vi har testet dem, vores melding er: de er simpelt hen for langsomme! Vi oploadede nogle bannere til deres system i slutningen af sidste uge, de er fortsat ikke godkendt...
Tilmeldt 20. May 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:28
Altså jeg vil da også lige supplere her og sige at jeg er vildt skuffet over den konvertering og hastighed der er på banner.dk

Nu er det 14 dage siden jeg uploadede nye bannere som endnu ikke er godkendt af dem. hmmm. er de gået i stå ?
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 15:28
Når vi taler om at være skuffet er jeg det godt nok også overfor TradeDoubler, jeg har skrevet 2 mails til dem, for over en uge sidden og intet svar.. what so ever.. det er da helt sikkert ikke noget der medvirker at jeg har lyst til at give dem 35.000 kr. hvis de ikke er til at få kontakt med.

simpelthen for dårligt

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:09

De af jer, der taler om Tradedoubler og deres høje startgebyr: Måske www.partner-ads.dk var noget i stedet?

Tilmeldt 20. May 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:29
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:33
Dato: 12-10-2006 16:28:40 Forfatter: MartinO Men Lasse, kan man også bytte trafik via www.partner-ads.dk

Nej, det kan man ikke, men henvisningen til Partner Ads var ment som et alternativ til Tradedoublers annoncørordning. Mig bekendt kan man ikke bytte trafik via Tradedoubler - tager jeg fejl?
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)