Hej alle. Nogle der har erfaring med banner.dk? Kan man bruge det til noget? Man bestemmer jo ikke selv hvilke sider man bliver vist på, og der bliver kun trykket på 0,1 af de banner banner.dk viser! Kom frisk! |
Erfaringer med banner.dk?
|
|
som sagt ville jeg nu heller ikke gøre det, men på den anden side er det de færreste som har 35.000 til tradedoubler |
|
Nu er det 14 dage siden jeg uploadede nye bannere som endnu ikke er godkendt af dem. hmmm. er de gået i stå ? |
Når vi taler om at være skuffet er jeg det godt nok også overfor TradeDoubler, jeg har skrevet 2 mails til dem, for over en uge sidden og intet svar.. what so ever.. det er da helt sikkert ikke noget der medvirker at jeg har lyst til at give dem 35.000 kr. hvis de ikke er til at få kontakt med. simpelthen for dårligt |
De af jer, der taler om Tradedoubler og deres høje startgebyr: Måske www.partner-ads.dk var noget i stedet? |
Nej, det kan man ikke, men henvisningen til Partner Ads var ment som et alternativ til Tradedoublers annoncørordning. Mig bekendt kan man ikke bytte trafik via Tradedoubler - tager jeg fejl? |