Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overdragelse af com domæne. Hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har netop solgt et .com site til en amerikaner, men har ikke erfaring i at overdrage .com domæner. Hvordan dælen gør jeg det? Normalt vil jeg jo bare gå ind på dk-hostmaster og lave en overdragelse.

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt opretter men bare en konto det samme sted, som ejeren har registreret domænet, hvorefter han laver en overførsel på samme måde som man gør hos DK-hostmaster.

Prøv at søge efter "domain push" sammen med navnet på den registrar, som du har registreret domænet hos - Det plejer at give pote.

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er at det lige nu ligger hos Surftown, så det kan den nye ejer ikke rigtigt bruge til noget

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lazerto.dk:

Problemet er at det lige nu ligger hos Surftown, så det kan den nye ejer ikke rigtigt bruge til noget

 

Du kan feks gå ind på godaddy.com og få flyttet dit domæne dertil fra surftown, efterfølgende kan du så lave et domain push til den nye ejer

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Henrik,

Så får jeg bare køberen til at oprette en bruger på godaddy.com og indtaster domænet som hans, og det skal flyttes. Så godkender jeg fra min side.. Det burde virke :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)