Og lige nu har vi kik på Scancommerce og BGsys Vi har nok mere eller mindre valgt at droppe Scancommerce fordi det bliver for dyrt på sigt og fordi jeg synes der har været lidt negativ omtale om dem på dette forum... Det gode ved scancommerce er at de kan lave hele pakken både webshop og navision, og så er man køreklar, men med de ting vi stiller af krav til varevisning og andre småting så kommer vi til at betale en del mere synes jeg.... Derfor har vi nu begyndt at kikke lidt mere på BGsys. De er klart billigere, men har ikke erfaring med Navision, men har nogle samarbejdspartnere de kan trække på, siger de i hvert fald. Det gode ved BGsys er at når man får webshoppen så får man også kildekoden og kan derfor flytte hvis man bliver uvenner, og man kan selv ændre i koden og tilføje nye ting, hvis det er det man vil, det kan man ikke med Scancommerce. Derudover har de nogle af de ting vi kræver af vores eshops indbygget som standart, det har scancommerce heller ikke. BGsys bygger deres eshop på OScommerce som er Open Source, og der er stor udvikling af moduler. Man kan altid diskutere Open Source kontra de lukket systemer (ved ikke hvad det hedder) men det vil jeg ikke komme ind på, for det betyder ikke rigtig noget for os, om vi bruger det ene eller andet. Der er flere der har udtalt som negativt om OScommerce ang at det ser for "amatøragtigt" ud, men jeg har set på en masse templates så synes bestemt man kan få sit eget look, hvor jeg synes der er lidt for meget ens look over feks Scancommerce''s eshops. Men er der nogen der kender noget til BGsys som firma, gode eller dårlige erfaringer... Er der nognen der kan anbefalde andre firmaer der arbejder med OScommerce ? Jeg tror vi er blevet enige om at det er OScommerce der levere varen for os... |
Erfaring med BGsys ?
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Der er også andre tråde om samme firma.... mvh Carsten |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)