Hej Thomas Jeg har efterhånden været igennem en masse virksomheders Google Adwords kontoer, og der to ting der altid springer i øjene: manglende tidsstyring og manglende tracking. Hvori den sidste nævnte er en af de allermest vigtigste parametre for at kunne optimering ens markedsføring bedst muligt. Jeg har flere gange her på Aminoer råbt ud til det danske folk, få nu sat de springskoder på, men det kun en brøkdel der gør det i sidste ende. Det frarøver hele deres mulighed for succes med Google Adwords, fordi de ingen mulighed har for at optimere deres kampagner. PS: Jeg forstår det heller ikke, nogle der ikke helt har forstået hvor vigtigt det egentlig er at tidsstyre sin annoncer, som du påpeger i første indlæg. |
Tak- tak :-)
Jo - jeg mente nok, det var sådan med de stjerner. Og det var det, jeg ikke forstod - medmindre den negative stjerne er givet af ham, der passer den Adwordskonto selvfølgelig ;-)
Pyt med det - og tak for stjernerne!