Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Budget til adwords udløber hurtigt

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg har efterhånden været igennem en masse virksomheders Google Adwords kontoer, og der to ting der altid springer i øjene: manglende tidsstyring og manglende tracking. Hvori den sidste nævnte er en af de allermest vigtigste parametre for at kunne optimering ens markedsføring bedst muligt.

Jeg har flere gange her på Aminoer råbt ud til det danske folk, få nu sat de springskoder på, men det kun en brøkdel der gør det i sidste ende. Det frarøver hele deres mulighed for succes med Google Adwords, fordi de ingen mulighed har for at optimere deres kampagner.

PS: Jeg forstår det heller ikke, nogle der ikke helt har forstået hvor vigtigt det egentlig er at tidsstyre sin annoncer, som du påpeger i første indlæg.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:52

Tak- tak :-)

Jo - jeg mente nok, det var sådan med de stjerner. Og det var det, jeg ikke forstod - medmindre den negative stjerne er givet af ham, der passer den Adwordskonto selvfølgelig ;-)

Pyt med det - og tak for stjernerne!

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 09:26

Thomas Rosenstand:

Andreas Lolk:
Sidenote til det Thomas skrev - Husk på, at klikkene sagtens kan komme i løbet af formiddagen, imens man sidder på arbejdet, men salget først kommer om aftenen. Hvis man derfor ikke måler tilstrækkeligt, skal man være påpasselig med at slukke for annoncering på udvalgte dage eller tidspunkter.  Det er dog klart en vinkel, der er vigtig at have på ens annoncering.

Klart - men jeg håber virkelig ikke, at der er virksomheder, der tager sig betalt for at styre Adwords uden at have styr på trackingen. Men ved nærmere eftertanke - det er der såmænd nok Sad

Jeg tror, at du ville blive overrasket, når du så kontiene for relativt små annoncører (i forhold til dem du sidder med). 80-90 % bruger ikke tracking og 95 % har ikke sat analytics eller anden software op til at måle korrekt på salg eller brugeradfærd. 

Det er lige gyldigt om annoncøren selv har stået for det tidligere eller en virksomhed har taget sig betalt for det. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:57
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jesper

Jeres Adwords budget har ingen indflydelse på hvilke klikpriser i betaler. Kun på hvor mange kliks i har råd til.

Rammer du dit budgetloft  - så taber du penge

På en velfungerende konto er der ingen grund til at have et budgetloft. Tjener du mere på er klik end du betaler, så skal du have så mange klik som muligt. Lån penge i banken om nødvendigt. Tjener du mindre end du betaler per klik, så skal du sætte klikprisen ned indtil du tjener penge. Og så få så mange klik som muligt.  

Hvor meget tjener i per klik?

Mht. tidsstyring, skal i typisk ikke lukke helt ned i bestemte tidsrum, men blot sætte klikprisen ned indtil i tjener penge i disse tidsrum.

Mvh Jesper Jørgensen

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 22:51

Tak Jesper

Det er netop min pointe når mine kunder spørger, hvor meget de skal sætte af til Adwords (uden at jeg i øvrigt giver mig af med rådgivining vedr. adwords): Alt eller intet. Hvis det kan svare sig at sætte 5 kr. i en kampagne, kan det også svare sig at sætte 5.000. 

Kunsten er så at finde de kampagner / annoncer hvor dette er tilfældet :-)

Mvh.

Thomas

E-købmand af guds nåde

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)