Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp min side er forsvundet fra Google.com

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kører en lille spilside som et hobbyprojekt. Igår kom jeg for første gang op over 8.000 besøg på en dag - hurra for det. Men da jeg så kom hjem fra arbejde idag var min side væk fra Google.com, dvs. når man søger på "bubble shooter", så finder den mig ikke (før lå jeg nr. 3). Man kan finde mig på gode placeringer på Google.dk og Google.co.uk (medmindre de også har tænkt sig at slette mig).

Hvad er der galt???

Jeg kan forresten godt findes på Google.com hvis man søger på "Bubble shooter game".

Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe - eller har jeg spildt et års arbejde :(

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 15:59
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 16:27

Kan det mon have noget at gøre med de links jeg har liggende i toppen af siden. Det er redirect links til gambling sider - er det noget Google kunne finde på at fjerne mig pga.???

Nogen der kan hjælpe?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:30

Du ligger nr 5 eller 6 på BubbleShooter. Og din side er der stadig. Og nej Google skulle ikke bryde sig om gamblingsider

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 16:35

Det er ikke søgningen "bubbleshooter" men søgningen "Bubble shooter" jeg bekymre mig om. Der er en væsentlig forskel i antal søgningen.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:42
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 16:46

Hva sker der - så har de bare stjålet min tekst... Kan det være nogle der har gjort det bevist for at skade min side???

Jeg laver lige en 301 redirect på den nævnte side - tak for svaret Thomas ;)

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 16:51

Arhh - nu var jeg lige inde og kigge nærmere på siderne der har min tekst. Det er jo søgeresultater, mine konkurrenter er udsat for nøjagtig det samme, så hjælper det jo ikke rigtig at at lave en ny tekst, det ender jo også bare som duplicate content.

Kan man melde siderne til Google på en eller anden måde. Er det ikke noget med at google ikke vil have at søgeresultater er indekserbare???

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:54

Du kan lave en robots.txt med følgende sætning : Disallow: /search

.. men Thomas har nok et bedre svar.

Ps: du er også nr 5 på søgningen Bubble Shooter

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:56

Det er ikke alle søgeresultater - så sørg for at ændre teksterne, så du er unik. Og det skal du muligvis gøre jævnligt, hvilket også er godt af andre årsager (Google kan godt lide opdateret indhold).

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)