Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Webside programmør med viden om SMS services!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Jeg har en genial lille idé der nemt kan føres ud i livet. Det eneste jeg mangler er dog lidt IT viden - så du hvis du ved noget om webside programmering OG SMS services eller blot SMS services eller kender nogle som ved noget, må du meget gerne smide en email på:

kraegpoeth@gmail.com

Så kan vi lige ringes ved angående detajlerne og muligheder.

Glæder mig til at høre fra dig!

VH Kasper

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Lidt teknisk information omkring dit projekt. Du skal have fat i en SMS Gateway, og der findes en del udbydere på nettet. Jeg er ikke bekendt med dem alle, så prøv at søg på Amino efter andres erfaringer. Teknisk plejer du at kommunikere med din gateway via API, og det er i sig selv ikke særlig svært. Din applikation sender nogle data afsted, og modtager så et svar fra gatewayen. Alt dette plejer at være nøje beskrevet i dokumationen fra udbyderen :-).

Efter min bedste overbevisning, så skal du komme med lidt mere information for at finde en makker / programmør / forretningspartner. Det virker som om du vil tilbyde et partnerskab for at dele din ide? Hvad kan du selv byde ind med, hvor omfattende er det, og hvilken genre er vi over i (konkurrence, omvendt auktioner, community etc).

Håber du kunne bruge det til noget :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)