Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anytime er under konkurs

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 13:27

Det ligner en frivillig sammenslutning, så mon ikke blot det er kædekontoret?

Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som regel betyder det ikke noget direkte for den enkelte butik, dvs. den kan som regel køre videre dog uden de støtte-, indkøb- og mf.-funktioner og andre tiltag et frivilligt kædekontor, tilbyder deres medlemmer. Men butikkerne har hver for sig tabt deres indskud, som de i tidernes morgen har indskudt i kæden. Så det forfra el. melde sig ind i en anden kæde.

NK 

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 00:21

Det må være kædekontoret alene som er gået konkurs. Hvis jeg husker rigtigt er Anytime en sammenslutning af kæderne Anytime (ure) og GIFA (smykker ) solgte varer under navnet Smykkekæden. For GIFA´s del vil det ikke være første gang kædekontoret lukker ned. Jeg vil ikke blive forundret, hvis Anytime genopstår med stort set de samme butikker i løbet af kort tid.

Mvh

Karsten

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 09:44

Karsten:

Det må være kædekontoret alene som er gået konkurs. Hvis jeg husker rigtigt er Anytime en sammenslutning af kæderne Anytime (ure) og GIFA (smykker ) solgte varer under navnet Smykkekæden. For GIFA´s del vil det ikke være første gang kædekontoret lukker ned. Jeg vil ikke blive forundret, hvis Anytime genopstår med stort set de samme butikker i løbet af kort tid.

Det er blot kædekontoret ja, så der sker ikke noget ved de almindelige forretninger. Anytime og Smykkekæden er dog 2 vidt forskellige selskaber, som intet har med hinanden at gøre, selvom der har været forsøg på fussioner mange gange.

Så alt i alt betyder Anytime konkursen ikke noget som helst for nogen udover Nordea + et par mindre kreditorer.

Så bare rolig Kristian, vi er ikke væk i morgen ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)