Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

software til linkside?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

har tidligere søgt på emnet, men fik ikke tilstrækkeligt svar.

Håber derfor i herinde kan hjælpe.

Jeg søger noget software, helst open source eller gratis ihvertfald, til at lave en linkside indenfor et niche område. Det er en side hvor man kan oprette links gratis, derfor er min eneste indtægt reklamer adsense m.m. og derfor har jeg heller ikke noget decideret budget til at købe software med.

Dog er jeg åben overfor at et evt. firma vil kunne være partner, eller få reklame mod at hjælpe med siden.

Krav:

• Skal være nemt at bruge.
  • Skal kunne oversættes eller være dansk sproget
  • skal nemt kunne opsættes hos mit webhotel.
  • ved links vil jeg gerne have screenshots af siden der linkes til samt en kort tekst der fortæller om den.
  • Man skal kunne tilføje links, som jeg skal acceptere før de vises.
  • Der må gerne kunne vises nyeste sider tilføjet og de mest populære eller besøgte.
  • Siden må gerne kunne udvides med flere funktioner senere, ex. artikler/pressemeddelelser fra firmaerne der vil annoncere eller bare være på siden.
  • Der skal kunne indsættes annoncer/affiliates og adsense på siden.
  • Jeg skal kunne styre det hele selv.
  • Evt. kunne integreres en nyheds email funktion.

Håber nogen kan hjælpe lidt her.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:29
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:53

Der findes en række scripts, som kan det du efterspørger. Nogle er gratis, andre koster typisk fra 20$ til 200$ for en licens.

Jeg har tidligere købt sådanne scripts, men det er aldrig lykkedes mig at finde et som jeg har været tilfreds med.

Jeg administrere selv et på sider af samme slags, som kan det du efterspørger, og jeg har valgt at bruge Wordpress.

Her er et eksempel: Myfeeds.dk - En traditionelt danske linkkatalog med tilføjelse af RSS feed, og automatisk screenshot.

Fordelen ved Wordpress er foruden at det er Open Source, at der findes et hav af themes og plugins, og der findes en masse Aminoer der kan hjælpe dig med sådan et.

Det kræver i det store hele ikke ret meget at sætte sådan et system op, men jeg kan ikke tilbyde at gøre det gratis. Du er dog velkommen til at kontakte mig, hvis du vil høre mere om det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)