Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig stil at kapre tråde!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming, godt indlæg.

Jeg tror vi bedst bekæmper det med at bruge anmelder knappen, og ikke begynder at kaste med mudder efter dem der har gjort det. For tiden har vist at det ender i nogle forfærdelig kedelige tråde.

Så lad os alle gøre amino mere "ren", ved at bruge og anbefale "anmeld indlæg", knappen.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Hej Flemming, godt indlæg.

Jeg tror vi bedst bekæmper det med at bruge anmelder knappen, og ikke begynder at kaste med mudder efter dem der har gjort det. For tiden har vist at det ender i nogle forfærdelig kedelige tråde.

Så lad os alle gøre amino mere "ren", ved at bruge og anbefale "anmeld indlæg", knappen.

Yes

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ja OK jeg handlede nok lidt for hurtigt - lad mig benytte lejligheden til at sige pænt "Undskyld Jimi min fejl"

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det er dårlig stil langt hen ad vejen.

Men af og til ER der mindst to sider af historien til hvorfor en tråd bliver kapret. Der ikke nødvendigvis fremgår af det umiddelbare i tråden. 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Riisager

Fint nok, det kan løbe af med en , hvis man bliver helt forhippet.. eller så sløv at man ikke tænker sig om. Det har jeg selvfølgelig også prøvet.

Jeg mistede en markedsføringsopgave for et firma der omsatte for ca 1 ½ milliard om året. En opgave jeg lavede i samarbejde med deres koncernchef. Den mistede jeg EN uge før kontraktunderskrivelse, fordi jeg ikke kunne holde min kæft om det. Det var en lille fejl jeg lavede og en lille fortalelse.. men jeg mistede dem, efter kun at have fået stor ros i lang tid fra dem.

Kontrakten kunne nemt have givet mig ca 100k om måneden for ca 15 timers arbejde om ugen. Plus at døren stod vidt åben til toppen af dansk erhvervsliv.

Så ja jeg kender til de små slipups. Og jeg ved at det kun går udover en selv.

Men så det bare op på hesten igen

Fortsat god weekend

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Riisager:

Ja OK jeg handlede nok lidt for hurtigt - lad mig benytte lejligheden til at sige pænt "Undskyld Jimi min fejl"

Nu giver karma systemet pludselig mening for mig. 5 stjerner herfra. Smile 

For ikke at kapre tråden (Smile), så lad mig skynde at sige, at jeg er helt enig med Flemming. I øvrigt også 5 stjerner der. Jeg kan heller ikke lige se nogen løsning på problemet, udover at anmelde indlægget. Så det gør jeg!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Middelfart
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Som alle de andre er jeg også meget enig med dig. Det er et helt fantastisk forum og mange hjælpsomme mennesker, så det er ærgeligt at nogen ødelægger det

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming:

Vi er helt enige i, at det er utrolig dårlig stil osv... Men tror faktisk, at nogle brancher er virkelig hårdt ramt af krisen, og at denne praksis skyldes en form for desperation. Altså man kan se en opgave, som andre viser interesse i, og derfor forsøger man hovedløst at kapre den til den i forvejen tomme ordrebog.

Så man skal måske bære en smule over med folk, da de er presset, og de derfor ik handler helt rationelt. Ik at det er iorden på nogen måde, men der ligger oftest "en naturlig forklaring", som Poul Thomsen ville have sagt ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lige hurtigt din shop. Utroligt Lækre varer. Går ud fra de er ægte. Du skulle vel ikke have noget Louis Vuitton ??

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Corporation:

Så lige hurtigt din shop. Utroligt Lækre varer. Går ud fra de er ægte. Du skulle vel ikke have noget Louis Vuitton ??

Yup alt er ægte! LV kan kun købes i deres egne butikker eller på deres website. Alt de ik sælger destrueres, og der er derfor intet i cirkulation udenfor deres distributionsnetværk. De ejer selv alle shops mm, og styre markedet 100%. Så du kan ik finde LV, desværre... Kun fake varer!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)