Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nul visninger på min nye kampagne???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige oprettet en annoncekampagne, rettet mod USA. Det er en affiliate-link jeg markedsfører.

Der har endnu ikke været nogen visninger og den har været aktiv i flere dage.

Hvad sker der? Er mine søgeord for dårlige, eller er den slet ikke blevet aktiveret?

Der står penge på kontoen.

Synes det er mærkeligt at der har været NUL visninger (og selvfølgelig ingen klik).  

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 18:11

Det kan der være rigtig mange årsager til. Prøv evt. Googles Diagnosticeringsværktøj

Hvis det er en affiliate annonce, så husk at du skal bruge et unikt affiliatelink. Hvis du annoncerer for en URL, der allerede er en anden der annoncerer for med højere CPC og Quality Score, så vil dine annoncer ikke blive vist.

Hold evt. musen over den lille 'talebobbel' der er ud for hvert søgeord, så kommer der en boks op med en status for det udvalgte søgeord. Den fortæller også om der vises annoncer for det enkelte søgeord, hvis der ikke gør, så plejer den at forklare hvorfor der ikke gør.

Hvis du har oprettet den lige nu, indenfor de sidste par timer, så kan det også være fordi du bare skal vente lidt, altså have lidt tålmodighed.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 16:51

Hej PR-Gruppen.

Jeg har et unikt link - Det slutter på mit brugernavn "jonazubar":

http://www.cbaffiliatex.com/?hop=jonazubar

Eller er dette ikke unikt?

Ja, du har ret. Når jeg holder musen ud for taleboblen kommer der en forklaring: "Bud er under det anslåede bud for første side.

Den siger også: "vises sjældent pga. et lavt kvalitetsresultat".

Men med tusindvis af mennesker der reklamerer for de samme affiliate-link, hvordan undgår man så en vis "spam"-agtig udstråling? Og man kan jo ikke bruge 50 kr. pr. klik, fordi tusind andre mennesker linker til samme produkt fra Adwords?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:08

zubardubar:

Og man kan jo ikke bruge 50 kr. pr. klik, fordi tusind andre mennesker linker til samme produkt fra Adwords?

Udbud og efterspørgsel Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20

|

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 17:25

Du har meget godt selv fat i det, for hvis du ikke kan betale de 50kr pr. klik det koster, så skal du enten ikke gøre brug af AdWords og ellers skal du finde et mere unikt produkt, måske indenfor en niche branche. Det er svært at vurdere hvor målrettet din kampagne er sat op, uden at have adgang til den, men hvis du allerede har et lavt kvalitetsresultat, kan der være mange årsager til det.

Du skal også huske på at landingpage er med til at afgøre kvalitetsresultatet og da du formentlig ikke har mulighed for at ændre denne, da det er affiliate markedsføring, så vil du aldrig kunne opnå et optimalt kvalitetsresultat, medmindre landingpage er af høj kvalitet i forvejen.

Det kan nok godt lade sig gøre at blive vist og få klik på en affiliate annonce, men det er meget svært. Du skal tænke på at I er mange om buddet og jeg vil derfor råde dig til at finde et mindre udbredt "produkt". Jeg vil desuden råde dig til at anskaffe dig en god portion erfaring med AdWords, hvis du vil satse på at tjene penge på at lave affiliate via AdWords. Læs og forstå alt, på nær den sidste overskrift, på denne side og så vil du være godt på vej.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 18:39

zubardubar:

Ja, du har ret. Når jeg holder musen ud for taleboblen kommer der en forklaring: "Bud er under det anslåede bud for første side.

Den siger også: "vises sjældent pga. et lavt kvalitetsresultat".

Hej,

Der har du en stor del af svaret. Lige så snart dit kvalitetsresultat når 2, skal du betale betydeligt mere for samme antal klik / visninger. Dette er med i led omkring Google's brugervenlighedsfilosofi om at vise de mest relevante resultater på den pågældende søgning- Dette er både gældende i de organiske resultater og i de sponsorerede. 

Mvh.
Andreas..  

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 18:53

Hvis du direct linker, kan du være slapped. Hva er din QS?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 21:53

Tak for jeres svar!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)