Hey alle sammen.. Jeg går med nogle tanker omkring at lave noget sms udsendelse. Ideen går ud på at et firma betaler mig for et abnm af en slags.. for så at sende tilbud osv ud til deres kunder som har tilmeldt sig .. Det skal ikke koste noget for kunderne.. Men kun for firmaet.. Er der nogen der kan tilråde nogle virksomheder som kan ordne de her ting for mig?.. Jeg har checket lidt på unwire osv.. men har ikke fundet nogle priser. Eller bare generelt hvad det kræver for det her skal lykkes.. Det er ret nyt for mig og der er sikkert en masse der skal ordnes.. Det er lidt en Ide jeg render og pusler med.. vil se om den kan lade sig gøre.. på forhånd tak :) |
Sms udsendelse.
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Helt sikkert!.. Tak Kristian... Så må jeg bare lige høre dem omkring priser.. |
Jeg skal selv bruge dem til en løsning i næste uge. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Hej Colorized Jeg vil meget gerne høre mere om din ide! Jeg er ved at være færdig med et system som kan det som du efterspørger, som jeg umildbart tror kan gøre det som du efterlyser. Hvis du har lyst til en uforpligtende samtale så giv lyd fra dig, det kan jo være vi kan lave en handel der kan gavne os begge to... Med venlig hilsen Torben Smedegaard Smartsystem.dk |
Jeg giver ikke meget for falsk markedsføring som MobileMarketing giver sig ud med desværre.. |
Hvad mener du med: "Jeg giver ikke meget for falsk markedsføring som MobileMarketing giver sig ud med desværre.." ? |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
cygnet jeg mener med løgn og latin på hjemmesiden. Fremstå med noget man ikke kan / har kan jeg ikke bruge til noget. En af mine gode venner og programmør blev listet over kompetente medarbejdere, og han havde aldrig haft noget med det firma at gøre. |
|
Nu vil jeg næsten garantere at der ikke findes andre i danmark med det navn. Og jeg synes ikke der er grund til at navngive personen da jeg ikke se hvad det gavner forummet? Hvordan går det forresten med Acomma ? |