Der er utroligt mange nystartede der har problemer med at få en hjemmeside op at køre. Mange er dyre og meget vanskelige at manøvrere rundt i, når man ikke er vant til CMC og hjemmesider generelt. Og for mange penge har man jo ikke som nystartet. Prøv at klikke på www.site2you.com. 19 dollar om måneden, og et system der er til at finde ud af for almindelige mennesker. mange rynker på næsen, og har en masse gode argumeneter for ikke at bruge www.site2you.com, men for mig har det været den perfekte løsning, og jeg havde på under en time en velfungerende hjemmeside. En hjemmeside er jo nærmest et visitkort nu til dags, og utroligt svært at undvære. Har du spørgsmål, vil jeg gerne hjælpe, hvis jeg kan.
Det kan godt være folk har problemer med deres hjemmesider som nystartede.. Men som du selv nævner er en hjemmeside ligesom dit visitkort - Og derfor mener jeg også man burde investerer penge i en ordentlig hjemmeside, og fremfor alt et unikt design, derfor synes jeg ikke at www.site2you.com er den optimale løsning for virksomheder - Måske mere som en hobby hjemmeside.
Men dette er blot min holdning til siden.
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Det kan godt være folk har problemer med deres hjemmesider som nystartede.. Men som du selv nævner er en hjemmeside ligesom dit visitkort - Og derfor mener jeg også man burde investerer penge i en ordentlig hjemmeside, og fremfor alt et unikt design, derfor synes jeg ikke at www.site2you.com er den optimale løsning for virksomheder - Måske mere som en hobby hjemmeside.
Men dette er blot min holdning til siden.
Det har du helt ret i - Men der er forskel på firmaer.
Nu laver jeg selv standardløsninger, og de kunder jeg opererer med er de helt små (små frisørere, håndværkere, osv.). Her har de ikke behov for at investere store penge i at lave en unik hjemmeside med specielle features og design.
Her har de behov for lidt tekst, et billede og nogle kontaktoplysninger.
Omkring emnet: Der er RIGTIG mange udbydere, også med månedlige gebyrer (markedet jo overfyldt :-) ). Evt. One.com er også godt.
Men fedt tip!
Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.
3000 eller 6000 kr. synes jeg ikke er meget for en designet hjemmeside , med et unikt design , med det er ikke mange der tænker du får din egen unikke hjemmeside , du kan oveni få en til at søgeord optimeret for nogle få 1000 kr. og du har en perfekt salgbar hjemmeside for de næste 10 år mindste derfor kan det godt blive dyrt efter 10 år med 100 kr. per 100 måneden , med en side der findes lavere på søgemaskine , efter nogle få år er de par 1000 kr. , tjent hjem igen mange gange
Derfor tænk dig om det billigste i starten kan blive det dyrets , på længere sigt , det er min personlige mening
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows