Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ebøger er fremtiden

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende debat omkring Ebooks og fremtiden..MEN hvor mange af jer har rent faktisk læst en ebook eller en pdf på over 300 sider på skærmen? Jeg har selv givet op flere gange i større pdf docs og så printet dem ud så jeg kan noterer osv på dem løbende.

Der er så meget info som peger imod at vi som mennesker kan udholde at side med f.eks en IPAD og jeg tvivler på eksistensberettigelsen.

Trends er sjove og der vil altid være nogle som "hopper i".

MVH
Henrik Sejrbo

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 49
Fra  ARKINAUT Arkitekt- og byggerådgivning ApS Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Enig, vi mangler stadig gennembrudet, som jeg tror vil komme den dag der er en fysisk enhed (en "reader") som det er virkelig nemt og attraktivt at læse på (måske er det iPad'en, det vil vise sig, jeg har ikke selv en endnu). Jeg blev overbevist om at jeg skulle have en MP3-afspiller den dag iPod'en kom, og jeg dermed kunne have AL min musik med mig overalt. Så døde CD'erne i min verden. Tilsvarende vil den "rette" e-bogslæser (nok) vise sig at have så mange fordele frem for print, at den vil udkonkurrere NOGLE bøger (ikke alle former for bøger egner sig til ebøger, fx ikke store, lækre "Coffeetable-bøger").

vh Jan Felland

KREAKTOR.dk : KOMMUNIKATION MED EFFEKT

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)