Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt fra nogen som bruger www.tradedoubler.dk og deres erfaringer med dem og deres ydelser ! det skal lige siges at jeg vil høre fra annoncører ikke affi :-D på forhånd mange tak |
nogen som bruger tradedoubler.dk?
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Du må være mere specifik, hvis det er anden info du efterlyser... |
Hej, Vi er lige begyndt at bruge Tradedoubler. Indtil videre går det ganske godt. Dog må jeg sige at dét de har lovet os nok aldrig kommer til at holde stik. Men vi har på ganske få uger fået 200 affiliates der har tilmeldt sig vores program. Vi regner med at vi når op på ca. 250-300. Hvis hver affiliate så genererer 3-4 ordre om måneden....ja så begynder det at ligne noget:) Det er derfor jeg kæmper med vores konvertering 24 timer i døgnet......vi sælger faktisk allerede mange varer. Men kunsten er at få mest ud af dine markedsføringskroner. Og det gør man ved at få konverteringen så højt op som muligt. Jeg vil gerne hører fra dig når og hvis du kommer igang med TD. For os er den en god form for markedsføring da der jo nu ligger bannere rundt omkring på nettet med vores logo og det giver jo på sigt en større genkendelses effekt. |
Hej, Jeg har også kig på TradeDoubler som mulig markedsføringskanal. Men så vidt jeg kan se på deres hjemmeside koster det kr. 35.000 i opstart for at komme med hos dem - er det mig der har læst helt forkert, eller er de virkelig så mange penge værd!? :) Hilsen - Jesper |
|
derfor er det mere aff jeg søger. havde slet ikke tænkt på engodsag.dk, måske man skulle overveje dette. man skal kun betale til jer, for de kunder som kommer direkte gennem jer ikke? og til jesper. ja det har jeg også læst.. 35.000 er vildt mange penge, for noget som man ikke har en chance for at vide om vil virke, derfor har jeg også skrevet til dem, for at høre om man evt. kunne få en prøve måned og så bare betale et beløb for det, og hvis det så er en god ordning, betale resterende. |
Hej Magle, Du må meget gerne holde mig opdateret, hvis du hører fra dem :) Vi bruger iøvrigt også Engodsag.dk og kan kun anbefale dem herfra. Hilsen - Jesper |
Jamen så vil jeg da starte med at bruge engodsag .. sender dig lige en mail jonathan og Jesper det skal jeg nok |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)