Der er faktisk flere fordele ved at sende fra Malmø.
De beregner fragten på en eller anden mærkelig måde, du betaler vist både for størrelse og vægt - men mest for størrelse. Jeg har ikke lige regnet deres prissystem ud. Et 150x100x50mm maxibrev 2kg koster kun 43,90 svenske kroner (35,12 kr exkl. moms). Jeg mener at pakker ligger fra de 100 svenske kroner.
Får du lavet en aftale, ja så er det endnu billigere.
Når du sender som pakke, og din pakke f.eks er bortkommet. Kan du få op til 50.000 Svenske kroner i erstatning, som jo er rigtig meget i forhold til sølle Post Danmark.
Jeg kan kun anbefale dig og poste direkte fra Sverige, især når den svenske kroner er så lav.
Hej Bastian, så må man da kunne finde en vognmand, som har lyst til at samle pakker sammen og kører dem til sverige, i stedet for at vi alles skal derover...
tror du der er interesse for at lave en sådan service, så må der da være en vognmand som kan tjene lidt ekstra penge..
Jeg kører til Malmø ca. 1 gang om ugen, og kunne godt have pakker med op, men jeg er ikke fragtmand eller kører rundt og samler op her i DK, så ved ikke lige om der kunne være nogen fordel i det ?
Jeg kan kun anbefale dig og poste direkte fra Sverige
Du skal jo stadig huske på at der er en del udgifter forbundet med at tage til sverige der er jo hele 47 km fra KBH til malmø så beregner du bare en nogenlunde timeløn samt bro afgift, brændstof, ....osv. så skal der faktisk køres en del pakker af gangen før der er den storre gevinst.
Du skal jo stadig huske på at der er en del udgifter forbundet med at tage til sverige der er jo hele 47 km fra KBH til malmø så beregner du bare en nogenlunde timeløn samt bro afgift, brændstof, ....osv. så skal der faktisk køres en del pakker af gangen før der er den storre gevinst.
Du ved hvor travlt folk har med at sætte Pris VS Pris, selvom den burde hedder:
Pris + ydeligere omkostninger + tidsforbrug VS Pris...