Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se dit eget produkt med andre øjne

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hvor godt kender du dit eget produkt? Du kender det garanteret rigtig godt. Du brænder for det, og du ved, hvor meget, det har at tilbyde. Og måske har du allerede fået mange kunder til at se kvaliteten i dit produkt? Måske så mange, at du ikke kan håndtere flere nye kunder? Så vil jeg bare ønske dig tillykke, for så er du allerede en stor succes.

Men hvis du savner en større og mere stabil kundebase, eller du måske generelt ikke rigtigt har kunnet tiltrække nogle nævneværdige kunder til din nye forretning, så behøver det på ingen måde at være dit produkt, som ikke er godt nok. Det kan meget vel være, at du bare ikke har fremhævet dit produkt tilstrækkeligt effektivt. 

Måske trænger du til et par andre øjne til at se nærmere på dit produkt eller din serviceydelse? Et frisk blik, som kan give dit produkt en interessant, skæv og kreativ vinkel? Når jeg brainstormer på en opgave, finder jeg en lang række forskellige vinkler, hvorfra jeg ser produktet eller serviceydelsen. Der foreligger så mange muligheder, og man kan kommunikere selv det mest "kedelige" budskab effektivt ved at give det et spændende twist, der vækker sympati.

Få et par friske øjne til at se på dit produkt.

Først kan du jo lige starte med at kigge på mit arbejde og læse mine referencer: www.tt-tekstforfatter.dk

Mvh

Thomas Thomsen, Tekst / Koncept.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)