Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS hjemmeside tilbydes alle ......

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Han viser jo også eksempler på de sider man kan vinde!! Så er der jo også begrænsninger..

Det er for latterligt, der er for mange af de her "DIN KONKURRENCE ER LORT FORDI DU HAR LAVET EN KOMMAFEJL I DIT INDLÆG!!!"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32

Ja bliv lige voksne folkens. Man skulle ikke tro at i kunne begå jer i forretningens verden med så meget negativitet.

Trådstarter. Jeg vil gerne være med i din konkurrence Smile

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 00:49

Greyzone:

Ja bliv lige voksne folkens. Man skulle ikke tro at i kunne begå jer i forretningens verden med så meget negativitet.

Trådstarter. Jeg vil gerne være med i din konkurrence Smile

Du skal være så velkommen og har du bruge for en af vores hjemmesider håber jeg at du vinder. Yes

Og ja jeg prøver at lave en forretning ud af WEBtildig - jeg kan ikke forstå at det kan forstyrre nogens nattefred

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:44

gweb:

Han viser jo også eksempler på de sider man kan vinde!! Så er der jo også begrænsninger..

Det er for latterligt, der er for mange af de her "DIN KONKURRENCE ER LORT FORDI DU HAR LAVET EN KOMMAFEJL I DIT INDLÆG!!!"

Jeg har som skrevet ik tjekket siden, blot forholdt mig til den tekst der står på Amino. Dernæst er vi flere der gør opmærksom på, at trådstarter er juridisk forpligtet til at levere det han skriver, hvis nogen hænger sig i det. Hvorfor er hjælp, så trådstarter undgår problemer, blevet et problem?

At trådstarter så vælger at ignorere alle indlæg, og ik rette fejlen er blot endnu trist, men hans valg...

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 23:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

At trådstarter så vælger at ignorere alle indlæg, og ik rette fejlen er blot endnu trist, men hans valg...

Hvis jeg har begået en fejl vil jeg selvfølgelig retten det. Helt præcist hvad har jeg gjort forkert og hvad skal jeg gøre for at rette det?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)