Jeg er ved at lave en magento løsning. Den er dog lidt specielt da det skal opbygges gennem cms sider og ikke med det normale shop system med kategorier og lignende. |
Hej
rigtig godt spørgsmål, så jeg lytter lige med
Jeg er ved at lave en magento løsning. Den er dog lidt specielt da det skal opbygges gennem cms sider og ikke med det normale shop system med kategorier og lignende. |
Hej rigtig godt spørgsmål, så jeg lytter lige med |
Jeg er også lige med på en lytter her :) |
Kristian Ole Rørbye
Hejsa Om end jeg ikke helt kan forstå hvorfor du ville gøre dette, så kunne du jo tage et kig på filen: /app/design/frontend/default/default/template/catalog/product/view/addtocart.phtml EDIT: Formen starter i: /app/design/frontend/default/default/template/catalog/product/view.phtml Husk på at det bliver sværere at opgradere Magento hvis du begynder at lave markant om i hvordan systemet funker. Vi har selv implementeret en shop med kun tre produkter, så også lidt specielle shops kan lade sig gøre på den "normale" måde. |
Søg og du skal finde... Det var sgu super simpelt... Magento har lavet en guide til det, lidt gemt - Men fandt den: http://www.magentocommerce.com/wiki/adding_a_product_to_the_cart_via_querystring
|