Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FatBoy agtige sækkestole til 999,-

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Vi er nået lidt videre med tanken om vores sækkestoleprojekt.

Det er egentligt ikke fordi vi har tid / ressourcer til at gå igang med et nyt projekt lige pt., men det er alligevel fristende Smile Jeg elsker fx at tage rundt på markeder rundt i landet. Tror du / i at sådanne møbler kan sælges sådanne steder?

Umiddelbart overvejer vi følgende sækkestolsmøbler:

Kommentarer til udvalget er meget velkomne :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 17:01

Hej

Den store outdoor bean bag må være et must. Her er der sofa, gæsteseng og spille/tv møbel i et til både den dovne teenager og den flittige studerende på kollegieværelset.

Bean bags til hunde ¨må være opfundet af én der har trådt i en hundelort og nu vil straffe hundeejerne. De er iøvrigt særdeles uegnede til hunde og ødelægger deres ledbånd når hundene rejser sig.

Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:04

Hej Michael

Tak for svaret. Ja den store bean bag ser bare for lækker ud. Kan sagtens forestille mig hen hel aften i den, med den bærbare på skødet Wink

Tak for rådet mht. den til dyr. Det var jeg ikke klar over.

Hilsen Morten

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:48

Dyrebilen.dk:

Hej

Den store outdoor bean bag må være et must. Her er der sofa, gæsteseng og spille/tv møbel i et til både den dovne teenager og den flittige studerende på kollegieværelset.

Bean bags til hunde ¨må være opfundet af én der har trådt i en hundelort og nu vil straffe hundeejerne. De er iøvrigt særdeles uegnede til hunde og ødelægger deres ledbånd når hundene rejser sig.

Michael

Enig, min køter fik sådan en sæk og den foretrak at ligge på gulvet ;-)

Dbh Martin

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)