Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO tip til linkbuilding

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får 5 stjerner, hvis du kan fortælle mig , hvordan jeg gøre det teknisk eller på hvilken hjemmeside jeg se det på Stick out tongue

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:37

Hej Zederkof,

Udfra den betragtning at man får en masse indgående deeplinks, så syntes jeg selv det er en god og overset måde at få links på.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 21:37

Hej Casper

Godt indlæg og mange tak for det, kan virkelig bruges Yes

Lidt Amino Karma er blevet tilføjet.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Gleen,

Nu tager jeg lige mine fedtede programmerings briller på.

Den fil som bygger dit RSS feed ikke anderledes end alle mulige andre filer på dit website. For mit vedkommende er det en PHP fil, som laver et udtræk fra min database. I stedet for at lave det som en HTML side, så laver den en XML siden - meget simpelt :-). Via PHP har jeg alle de muligheder hjertet begære, for at få information om brugeren som har requester min PHP fil (den fil der laver mit RSS Feed i det her tilfælde). Meget af den ønskede informationen kan jeg trække via $_SEVER array() .

Hver gang mit RSS Feed bliver requestet, henter jeg informationen, og gemmer det i en database eller en logfil. Via en anden PHP fil kan jeg lave et udtræk over databasen eller logfilen, og se de seneste request.

Tak for stjernerne :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54

okay okay... jeg er ikke lige en fessor der kan det der, men du får 5 stjerner igen Geeked

Tak for din hjælp. Big Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:56

Hej igen,

Det er helt i orden, mange tak!

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:11

Zederkof:

Hej Casper

Hmm vist et godt tip. Specielt fordi, vi ikke har set nogle af SEO hajerne kommentere på dette - kunne det jo tyde på en genial metode :)

Jeg vil lade andre vurdere om jeg er en af SEO hajerne, men det er en teknik vi selv bruger med rigtig god succes, og samtidigt er det rigtigt som Casper siger, der er ikke skrevet særligt meget om metoden. Man skal dog holde sig "under radaren", det vil sige undgå decideret at spamme de pågældende kataloger, og om muligt publisere sine indlæg over en længere periode. Ikke noget med at lægge et feed på med 100 nye artikler samme dag.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:19

Hej Jesper,

Tak for dit indlæg. Det er vel som så mange andre steder hvor et link skal godkendes. Det er i sidste ende et menneske der vudere, hvorvidt det er et website som de ønsker at have med. Mange gange går den vuderings proces bare meget stærkt, eller er nærmest ikke eksisterende. Min erfaring er dog at man kan få et godt indtryk af hvad der forventes (og hvad der kan slippes afsted med), ved at kigge på de andre optagede websites tekster / tilmeldinger.

Jeg har to feeds tilknyttet hver af mine Affilate Marketing sider, hvor det ene nok er lige på kanten, til at blive vuderet ok (generelt set).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:38

Casper:

Hej Zederkof,

Udfra den betragtning at man får en masse indgående deeplinks, så syntes jeg selv det er en god og overset måde at få links på.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Den er nu ikke overset - er brugt i flere år Wink

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:43

Hej Thomas,

Det regnede jeg også med :-)

Men i de råd der gives Amino, blog indlæg etc. så er jeg aldrig rigtigt stødt på noget konkret der beskriver denne måde at få links på. Det er det jeg mener med overset :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)