Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en nybegynder - anbefal en bog!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan helt klart anbefale "7 gode vaner"  af Stephen Covey - også i forhold til at finde ud af, hvad du vil med det hele.

Hvis du ikke har lyttet en masse Thorborgs Talkshow igennem, så kan det varmt anbefales www.thorborg.tv

... og så håber jeg, at "Håndbog for ildsjæle" (af undertegnede) snart bliver udgivet, for der er masser af guf i :-)

God læselyst

Hej med dig :-)

Fra Odense
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg vil starte med at takke ufatteligt mange gange for at i har givet jer tid til at nævne alle de titler, links osv. Jeg har knapt nået at få skabt mig et overblik over det hele før tankerne begynder at poppe frem, ofte ud af den blå luft, og det har da også udmundet i en konkret ide her til aften. Og med ideer kommer problemer.

Jeg har derfor dette spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med:

Jeg faldt over et produkt som her i Danmark sælges til næsten det dobbelte af hvad varen koster i USA for eksempel. Der er tale om en "dagligdags"-vare, med det mener jeg en vare der produceres i østen og sælges kontinuerligt og i stort tal herhjemme (så vidt jeg ved). MEN, inden jeg begynder at glæde mig alt for meget over denne tilsyneladende guldgrube, er jeg nødt til at vide hvad varen koster direkte fra producenten. Hvordan finder jeg ud af det?

Alt godt

Sigurd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sigurd

Jeg iler med at anbefale min egen bog RIG SOM SELVSTÆNDIG. Jeg har Aminmos længste tråd om den. Du kan gå ind på min hjemmeside www.rigmand.es og læse hvad den indeholder og så får du 70 gratis råd.

Når du er nybegynder, så vil jeg anbefale dig at lære lidt om hvordan man driver virksomhed hos et af Væksthusene.

Med hensyn til import fra USA så skal du selvfølgelig spørge leverandøren direkte om hans pris. Du skal også være opmærksom på at fragten fra USA til Danmark er dyr og der kan være told på importerede varer fra USA.

Mange hilsener

Flemming Hasselriis

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)