Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Total webløsning - Jobportal - Hvem kan klare dette?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg er i gang med et nyt projekt omkring en jobportal/jobbank inden for en bestemt branche, jeg mangler bare et firma der kan klare at lave en komplet webløsning til mig.

Systemet skal kunne betjenes af mig, som er bruger på normalt niveau.

Der må gerne sendes PM til mig med interesserede firmaer der kan løse/magte denne opgave og hvad en ca. pris vil være.

Jeg har forestillet mig noget i retning af denne her løsning: www.it-jobbank.dk

Ser frem til at høre fra seriøse emner.

mvh

HB

Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:54
Hej.

Jeg har en løsning som jeg ikke får brug for mere, der er endda et fornuftigt domænenavn med en placering som nr. to i Google (på det mest relevante søgeord). Jeg har modtaget det første tilbud om bytte, men har det til salg i en periode endnu.

Domænenavnet er Fritidsjob.com og det direkte link til auktionen er her http://abc-auktion.dk/auctiondetails.php?id=100027

Sitet og domænenavnet er sat til salg på mit auktionssite - www.ABC-Auktion.dk (Ja, det er reklame for eget site), hvor jeg forsøger at skabe en markedsplads for handel med websites, domænenavne og annonceplads.

Har du spørgsmål er du naturligvis velkommen - enten her eller via mit site. Det gælder naturligvis enhver der er interesseret.

Med venlig hilsen

Oldenburg

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 15:20
jeg ved ikke om de stadig gør det - efter at de blev opkøbt - men en gang kunne man købe en version af it-jobbank.dk.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)