Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indsamling og distribution for alle med HP-gen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 72
Fra  A&B Industri-Service Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
På vor hjemmeside www.a-b.dk er et link (Renov.printere) til en dynamisk liste over HP printere af typen LaserJet 4000 - 4100 - 4200 - 4300 serien som er blevet reddet på målstregen. De er meget driftssikre og har lave driftsomkostninger. Det kan betale sig at reparere dem med henblik på videre drift hos en ny ejer.

De er vanskelige at skaffe, for de får lov at køre til de skal på værksted. Så bliver de ofte glemt eller sendes i elektronik-kontaineren.

Der er typisk DKK 500,- til 800,- ekskl. moms i overskud til ejeren ved salg efter renovering.

Har du adgang til denne type kan vi tage den i kommission. Den kommer så med på listen og enhver med ønsket om en prisbillig maskine (der ikke kan skaffes mere), kan få et tilbud fra listen på ledige maskiner.

Du kan altså både indsamle - købe - sælge - henvise og være med til at gøre omkostningerne ved print mindre. Vi har solgt flere end du ser på listen.

Ring eller skriv hvis du har en idé.

A&B, Bent Sørensen

tlf. 7566 7060

Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Fra  Refurb ApS Skrevet kl. 23:35
Hej Bent.

Jeg har lige skrevet i din anden tråd....

Jeg har iøvrigt adgang til ca 100 stk. Laserjet 4000 og 4050 - ikke defekte, men velfungerende maskiner.

Lad mig høre hvis det på nogen måde er interessant.

500-800 pr. maskine lyder da bestemt attraktivt....

Venlig hilsen

Ulrik Andersen

2. Hand iT

Fra Horsens
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 72
Fra  A&B Industri-Service Skrevet kl. 00:18
Til Ulrik Andersen.

Det er fint du reagerer her. Vi hentede 10 stk HP 4000/4100 ved en indsamler og de er solgte. 1 stk blev kasseret pga knuste og manglende dele. Der blev kr 800,- pr maskine i overskud fra handelen til den gamle ejer. Det var da bedre end at sende det til El-Skrot.

Imidlertid sendes ikke noget brugt til ny ejer uden en værkstedsgaranti. De er altså renoverede på samme niveau som et mellemsyn: Vaskning af skjolde, udblæsning af støv, ny fuser eller fuserfilm, ny papirgang og test af det hele. Vi leverer til prisen og kunderne vil ofte have flere når de opdager landvindingerne.

Det er ikke prisen på printeren man skal have for øje, men driftsomkostningerne der bliver meget nedsat. Altså tonerforbruget og så det at printeren næsten er uopslidelig. En mand i Sønderjylland mente at nu måtte hans HP LJ 4000 vist være slidt op - og smed den ud. Den havde kørt 1,7 mil. sider.

Jeg skal have dig i tanke næste gang vi løber tør, ligesom du er velkommen til at levere fra vores liste som du ser på www.a-b.dk Renov.printere (lige under det rullende billedbånd).

Til din orientering har jeg næsten 2 paller med defekte fusere - vil du have det til sortering hvis du har aftagere?

Hilsen, Bent, A&B

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)