Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl med bannere samt mangel på "gaver"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for ikke så længe siden bestilt Amino Plus hvor jeg blev lovet at banneret i debat delen blev fjernet samt en lang række "gaver".

Desværre har jeg ikke fået nogen af tingene opfyldt. Jeg fik afvide at bøgerne ville blive sendt ud i starten af november så vidt jeg husker. Jeg har også været inde i indstillinger og afkrydset at jeg ikke ønsker reklamer.

Er der nogen fra Amino som kan gøre noget ved dette?

Mvh.

Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 01:23

Nikolaj Bomann Mertz:

Jeg har for ikke så længe siden bestilt Amino Plus hvor jeg blev lovet at banneret i debat delen blev fjernet samt en lang række "gaver".

Desværre har jeg ikke fået nogen af tingene opfyldt. Jeg fik afvide at bøgerne ville blive sendt ud i starten af november så vidt jeg husker. Jeg har også været inde i indstillinger og afkrydset at jeg ikke ønsker reklamer.

Er der nogen fra Amino som kan gøre noget ved dette?

Mvh.

Nikolaj

Hej Nikolaj

Du modtager bogen når næste match sendes ud - hvilket bliver i næste uge.

Ang. det med reklamer. Skal jeg forstå det sådanne, at selvom du inde i din profil, har markeret at du ikke ønsker reklamer i debatten, så ser du alligevel vores top- og bundbanner?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 12:16

Det er vel bøgerne?

Jacob Rohde:

Ang. det med reklamer. Skal jeg forstå det sådanne, at selvom du inde i din profil, har markeret at du ikke ønsker reklamer i debatten, så ser du alligevel vores top- og bundbanner?

Ja, jeg har bl.a. set reklamer fra MediaDirekt.dk - ikke fordi jeg har noget i mod lige dem, men at jeg har afkrydset checkboksen, så burde der vel ikke være nogle. Det mest underlige er at, det ikke er altid der er reklamer. Men engang i mellem.

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:22

Nikolaj Bomann Mertz:

Ja, jeg har bl.a. set reklamer fra MediaDirekt.dk - ikke fordi jeg har noget i mod lige dem, men at jeg har afkrydset checkboksen, så burde der vel ikke være nogle. Det mest underlige er at, det ikke er altid der er reklamer. Men engang i mellem.

Det oplever jeg også en sjælden gang imellem.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:53

Nej, de er bogen. De andre ting har du adgang til fra Plus siden (se menu barren).

Ang. reklamer, så husk at det kun er på debatten at reklamerne fjernes, ikke på bloggen eller forsiden. Når du oplever det, gider du ikke tage et screenie og sende til jacbo@amino.dk?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)