Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på www.smsromantikeren.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Tilbage i foråret lancerede jeg www.smsromantikeren.dk - det skulle være den helt store indtjener, pensionsopsparringen og financiere det nye hus.

Indtil videre har sitet sådan lige knap betalt sig selv, men resten lader vente på sig.

Derfor: Feedback ønskes! Alt modtages! Inkl kunder! :P Herunder også svar på spørgsmålene: Hvorfor har jeg masser af besøgene men ingen "gevinst"? Sælger jeg varen dårligt? Eller er det bare en ualmindeligt dårlig idé? ;)

Jeg står for at ville tage chancen med at lancere i UK, men hvis den almindelige holdning er at det er en helt tosset idé, så finder jeg noget andet at lægge kræfterne i ;)

På forhånd tak!

Casper / www.smsromantikeren.dk

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 11:17

Jeg tror ikke ideen er dårlig, men indpakningen er ikke optimal.

Det skal være lækkert og rart, blødt og behagligt design, ville jeg mene.

Du kan nok gøre meget ved at lave et nyt top logo, som er lidt mere sigende for hvad siden tilbyder.

Referencer fra nogle der har brugt siden kunne også være en god ide.

Folk ville signe op hvis de så et billede af en smuk pige som de kunne skrive til..

"Skriv til Heidi 20 år". Så skal du bare se. :)

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:29

Vil da gerne give lidt feedback på din idé.

Selve ideen med at skabe romantikken frem i forhold er en god idé og hvis det gøres på den rigtige måde kan det give mere kvalitet til hverdagslivet med kæresten/konen/manden.  Men synes ikke sms'erne ville gavne mig fx, da jeg tror det ville blive taget rimelig useriøst hvis jeg sagde "Du er mit livs lys, flammen der brænder indeni mig, min styrke, min glæde. Jeg elsker dig" til min kæreste.

Hvis det blev gjort mere personligt tror jeg mere jeg ville være tilbøjelig til at blive kunde. Jeg synes nogengange at det kan blive meget hverdag med kæresten, hvor man nogengange tænker "Nej fandme, nu skal der ske et eller andet, jeg gider ikke sidde i sofaen", Men nogengange synes jeg personligt det kan være svært at finde ud af ting sådan impulsivt man kunne lave.

Så hvis man fx fik ideer til ting man kunne forkæle sin kæreste med. fx "Har du husket at købe blomster til din kæreste" - "Hvad med at pifte romantikken op i aften ved at bestille bord på en af disse restauranter (eksempler kan komme), og have booket et par biografbilletter til bagefter - impulsive indtag giver dejlig romantik" - bare hurtige eksempler som du kan tænke over. Evt. vær mere kreativ end mig - Jeg kunne godt bruge nogen ideer til en hyggelig aften med kæresten :)

Håber du kan bruge det til noget

Mvh

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:36

Hej Casper

Smart ide du har fået dig. Det du kan gøre er at give 5 test sms'er. Det burde ikke slå bunden ud af økonomien. Derved kan folk også selv lige teste din service inden de vælger at købe.

Du bør også give flere valgmuligheder end 30 sms'er. Jeg oplevede at folk tanker flere gange på tigernet.dk da jeg gav adgang til at de kunne tanke 10 kr istedet for 100 kr.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 9
Fra  Nobrainer Web Skrevet kl. 12:09

Hejsa Casper,

Synes også du har en god idé.

Men som der tidligere er skrevet, der mangler noget i din indpakning.

For mig ser det ikke ud til at der er kælet for design eller kode og det er et must når du ønsker at fremstå som en professionel og pålidelig virksomhednettet. Du skal simpelthen købe dig et lækkert design der siger romantik! og så skal der kæles for billeder, tekster og kode!

Hvad siger din Analytics konto? Skrider folk fra din forside, eller besøger de tilmeld siden? Brug info fra Analytics til at strukturere og forbedre!

Du har en god ide - masser af besøgende, men få konverteringer - det er sgu da et hammer godt udgangspunkt for at få sat gang i forretningen, få en professionel designer og evt. tekstforfatter ind over. Det er ikke alle der koster det samme som Kbh. reklamebureauerne ;-)

Held og lykke med forretningen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:08

Fin idé. :-)

Det jeg stødte på er at man skal "læse" for at finde ud af hvad det er siden prøver at sælge til mig. Jeg savner en super fangende overskrift som BANG fortæller mig hvad det er du kan levere. Noget ala " Gør din kæreste glad!", "Bliv romantisk automatisk". (Dårlige eksempler, men du ved sikkert hvad jeg mener).

En mulighed kunne også være en form for animation eller blot et billede som viser hvad det er der sker. Altså at der bliver sendt en besked til ens kæreste (eller sig selv) og han/hun bliver utrolig glad, og skriver en sød besked tilbage igen.

Mvh

Anders Nielsen

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)