Hej til alle jer Aminoer Til alle jer der der går og tænker på, om der ikke er en nemmere måde at styre jeres indkøb på... Kig forbi www.supplynbuy.com og prøv vores indkøbssytem gratis og uforpligtende. Og kom endelig med ris og ros, man lære jo så længe man lever.. ![]() |
Indkøb legende let !!!
|
Jeg spørger måske dumt ! Men jeg gider ikke drøne rundt på siden for at finde ud af det. Hvad er ideen, og hvad får jeg ud af det. Hvad går det ud på ? Mvh/ |
|
Hej Mange tak.. Jeg er klar over at det er et problem.. Men 99.9% af vores kunder bruger Explorer, Så det er en beslutning vi har taget. Når vi komme lidt bedre med, er det nok noget vi skal have kigget på.. Ha en god dag |
Sørg også lige for at få rettet teksten igennem, især den engelske, det virker ikke særlig godt på mig at der allerede er en del fejl i den korte præsentationstekst på forsiden. |
Kan du ikke lave en demo konto så man kan logge ind og se systemet i funktion? Det tror jeg at mange potentielle kunder vil sætte pris på. Hvad med at lave en gratisversion der kan håndterer et par leverandører, og så sælg en upgrade senere så kunden får fuld adgang til systemet? Lidt i stil med SPAMfighter, SummaSummarum etc.... mvh Carsten |
Hej Carsten Et ganske udemærket forslag. Mange tak Det er dog muligt at bruge systemet gratis, man kan bruge det gratis i en periode på godt 2 uger. Det er den måde vi har valgt, at lade folk finde ud af om der er noget for dem. Men måske kan det laves om.. mvh. Jacob |
|