Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Google Adsense

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino (:

Jeg har for nyligt gået igang med mit eget lille hobby projekt, af ren interresse. Jeg har aldrig lavet en hjemmeside eller noget før, men tænkte det kunne være sjovt.  www.jegvilspille.dk

Nu har jeg prøvet at få google's reklamer på min hjemmeside, men de har desværre sagt nej. Hvad kan jeg gøre for at få dem til at sige ja? Og hvad kræver det?

Det skal siges at hjemmesiden er ikke lavet til at tjene millioner med, men af ren nysgerrighed for hjemmeside verden. Dog skal det siges at jeg vil gøre næsten alt for at få reklame på min hjemmeside, da dette også er en del af min "interresse" :)

Mvh Emil J

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 21:17

Google ka' ikke li' hvis sitet er "under construction" eller ser ud til at være det, derudover er der nogle emner, som de ikke accepterer, det kan du læse om i deres vilkår.

Men en smutvej til at komme ind i varmen: lav en blog på www.blogger.com og ansøg om Adsense den vej (det har man i hvert fald kunnet). Når du først har en konto, kan du frit placere dem på dine andre sites (så længe de opfylder vilkårene, ellers risikerer du at blive vappet ud igen).

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:33

Hej Emil,

Det kræver en hjemmeside med noget indhold at blive optaget i Google Adsense. Og efter hvad jeg har læst på diverse fora, har de også lukket for den gamle smutvej via Blogger. Også på Blogger-blogs kræver de nu noget indhold, før de lukker dørene op.

Så du må arbejde lidt mere med din side først, før du søger igen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)