Hej Er der nogen der har kendskab til www.clearwire.dk, og deres produkter. Jeg har brug for internet adgang i Rødovre hallen i november måned, bare i to dage med en bærbar pc koblet til. De mener selv de har dækning i sportshallen, men vil jo gerne høre fra nogen der har erfaring med deres produkt WiMAXX? På forhånd tak for hjælpen.. M.v.h. Stones - www.sw-handel.dk - efteråret er på vej - vi har varerne til dig |
Kendskab til www.clearwire.dk.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Jeg kan kun anbefale Clearwire. Bruger det privat og de har enormt hurtig responstid og god kundeservice. Det er også forholdsvist fleksibelt, da du selv kan skrue op og ned for forbruget, hvis du får brug for mere båndbredde en måned. Men det bedste er at det er nemt at installere. Du får en box og et kabel og er kørende på 5 minutter. Kender ikke deres løsninger til erhverv, men det kan ikke være helt dårligt. /Joakim |
Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag
Har både hørt godt og ondt om Clearwire... Så det er nok at prøve om du er heldig at få gode oplevelser :) |
Han er meget glad for det, og jeg kan kun give ham ret, hastigheden er også ok. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)