Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Diagram Application Der Kan Håndtere "Mouse Over" Af Images ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er ved at lave nogle software diagrammer, og så tænkte jeg at der må da være en application, hvor man kan linke et image til et given punkt.

Eks. Vi har et diagram. Og til et punkt eks. en rektangel, vil jeg gerne lave en vedhæftning af et image, så når jeg flytter min curser henover rektanglen eller klikker på den, bliver det vedhæftede billede vist ?

Findes sådan et program et sted ? Eller en smart måde at løse det på :-)

På Forhånd Mange Tak!

Thomas

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Well, ved ikke om det findes, men du jo "bare" se x,y koordinaterne af musen. Minusse disse med diagrammets min X, Y.

Hvis du så indsætter en firkandt i billedet til at være fra 25 x, 25 y til 60 x, 50 y. Kan du jo måle med en formel om den angivne position fra musen ligger inde i denne rektangel.

Hvis du ikke er helt med kan jeg godt uddybe :)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

:-) Jeg er nu ikke helt med på hvad du mener ;-)

Jeg vil gerne flytte musen henover et punkt og et billede af det der er beskrevet i diagrammet bliver så vist i et pop up billede, eller noget i den stil...

Thomas

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om du er programmør eller har de nødvendige IT-kundskaber til at kunne indsætte Java Script kode. Jeg hjælper dig gerne med koden, men vil helst holde det på en mere teoretisk base :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)